اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950718154895386

توسط بیمه ایران انجام شد

پرداخت دیه سربازان فوت شده نی‌ریز

کد: 13950718154895386

https://goo.gl/BHDH9g

، تهران , (اخبار رسمی): دیه کامل سربازان فوت شده حادثه نی‌ریز فارس توسط بیمه ایران پرداخت.

حادثه نی ریز

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، مدیر مجتمع امور بیمه‌ای فارساین شرکت بیمه ای گفت: دیه کامل سربازان فوت شده در حادثه نی ریز فارس پرداخت شد.

حمیدرضا جمالی زاده با بیان این که دیه کامل سربازان فوت شده در حادثه اتوبوس حامل سربازان بابرنامه ریزی های انجام شده پرداخت شد، افزود: حادثه ناگوار مذکور برای همگان غمناک بود به همین دلیل مجموعه بیمه ایران از همان دقایق نخستین حضور سربازان در بیمارستان، خود را در کنار خانواده این عزیزان قرار داد تا هیچ گونه مشکلی در بحث مالی ایجاد نشود.

وی اضافه کرد: مراحل قانونی در خصوص مصدومان و حادثه دیدگان در حال انجام شدن است هرچند که بسیاری از کارهای مربوط به این حادثه با هماهنگی های انجام شده زودتر از موعدهای معمولی انجام شده است.

همچنین همتی رییس کل بیمه مرکزی قبل تر ضمن تسلیت و ابراز همدردی با خانواده بازماندگان این حادثه دلخراش، پرداخت هرچه سریعتر دیه آنها را خواستار شده بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه ایران

پانزدهم آبان‌ماه سال 1314 ، در چنین‌روزی، شرکت سهامی بیمه ایران به عنوان نخستین شرکت بیمه ایرانی و دولتی تأسیس شد و آغاز به کارکرد. آغاز فعالیت بیمه ایران (14 آبان 1314) را به تعبیری می توان ملی شدن صنعت بیمه تلقی کرد. بیمه ایران از آذرماه 1314 صدور بیمه نامه در رشته‌های مختلف را آغاز نمود و ظرف یک سال در شهرهای مشهد، شیراز، اصفهان، همدان، اهواز و بوشهر نمایندگی تأسیس کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه