اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950719155996102

در روزهای تاسوعا و عاشورا عملیاتی می شود

افزایش 2 برابری ناوگان اتوبوسرانی کرج

کد: 13950719155996102

https://goo.gl/nIrAsb

، کرج , (اخبار رسمی): مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج از دو برابر شدن ظرفیت اتوبوس‌های خدمات‌دهنده به عزاداران حسینی (ع) در روزهای تاسوعا و عاشورا خبر داد.

افزایش 2 برابری ناوگان اتوبوسرانی کرج

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مدیریت شهری کرج، مهرداد کیانی در این خصوص اظهار داشت: مردم ولایت‌مدار و عاشق اهل بیت (ع) کشورمان در دهه نخست محرم با حضور در مساجد و اماکن متبرکه و یا برپایی هیأت‌ها، حسینه‌ها و تکایا، در مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) شرکت می‌کنند.

وی افزود: بر اساس رسوم قدیمی، آئین‌های عزاداری دهه نخست محرم، به غیر از روزهای عاشورا و تاسوعا، شب‌ها برگزار می‌شود و مردم شب‌های دهه نخست محرم در اماکن متبرکه، مساجد، حسینه‌ها و تکایا حضور می‌یابند تا در این مراسم شرکت کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج بیان کرد: با توجه به اینکه بیشتر اوقات این مراسم تا پاسی از شب ادامه داشته، طی شب‌های اخیر 50 تا 55 دستگاه اتوبوس برای خدمات‌رسانی به عزاداران حسینی (ع) در کرج فعال بود.

کیانی گفت: این تعداد اتوبوس برای روزهای تاسوعا و عاشورا بیش از دو برابر افزایش می‌یابد و طی این دو روز بیش از 110 اتوبوس در میادین اصلی شهرستان کرج مستقر بوده و اقدام به انتقال عزاداران می‌کنند.

وی بیان داشت: خدمات‌رسانی اتوبوسرانی کرج به عزاداران حسینی (ع) در شب‌های گذشته و همچنین عاشورا و تاسوعا به صورت رایگان انجام می‌شود و ما وظیفه خود می‌دانیم که به عاشقان اهل بیت (ع) خدمات‌رسانی کنیم.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج افزود: همچنین امسال مساجد، امامزاده‌ها، حسینه‌ها و هیأت‌های پرجمعیت از سوی اتوبوسرانی شناسایی شده و در روزهای عاشورا و تاسوعا در مقابل این اماکن اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی مستقر می‌شوند تا پس از پایان مراسم، عزاداران و سوگواران را به میادین اصلی شهر منتقل کنند.

کیانی ادامه داد: در صورتی که تعداد جمعیت استقبال کننده از خدمات‌ اتوبوسرانی در تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) به صورتی باشد که 110 دستگاه اتوبوس پیش‌بینی شده کافی نباشد، آمادگی افزایش خودروهای عمومی را داریم.

لازم به توضیح است، روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی نیز با صدور اطلاعیه‌ای اسامی مساجد، امامزاده‌ها و حسینه‌هایی که از امشب اتوبوس‌های این سازمان در مقابل آنها مستقر می‌شوند را به شرح زیر اعلام کرده است:

امامزاده حسن(ع) واقع در میدان قدس، هیأت نور و معرفت واقع در 45 متری کاج سالن ورزشی دلاوران، هیأت رزمندگان جنوب واقع در فلکه اول فردیس، مدرسه شهید رحیمی، هیأت انصارالامام واقع در بلوار سرداران، هیأت رزمندگان غرب واقع در حصارک ابتدای خیابان شهید رجایی، هیأت عزاداران حسینی واقع در سه راه رجایی شهر، مسجد جامع کرج واقع در ابتدای خیابان چالوس و مهدیه کرج واقع در خیابان مظاهری.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه