اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950724158066102

فردا صورت می گیرد

بهره برداری از پارکینگ مکانیزه البرز 1 در کرج

کد: 13950724158066102

https://goo.gl/JQbCbh

، کرج , (اخبار رسمی): مدیرعامل سازمان پایانه های بار و مسافر شهرداری کرج از بهره برداری از پارکینگ مکانیزه البرز 1 در کرج خبر داد و گفت: این پارکینگ، فردا 25 مهر ماه جاری با حضور مسئولان شهری افتتاح می شود.

بهره برداری از پارکینگ مکانیزه البرز 1 در کرج

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج   مهرداد فیروزبخت  با اعلام این خبر گفت: پارکینگ مکانیزه البرز 1 با مشارکت و همکاری معاونت حمل و نقل و سازمان پایانه های بار و مسافر شهرداری کرج به بهره برداری می رسد.

 مدیرعامل سازمان پایانه های بار و مسافر شهرداری کرج با اشاره به اینکه کرج به دلیل مهاجر پذیر بودن از جمعیت بالایی برخوردار است، اظهار داشت: به منظور کاهش حجم ترافیک ایجاد پارکینگ های مکانیزه در این کلانشهر به شدت احساس می شود که تحقق این مهم در دستور کار مدیریت شهری کرج قرار گرفته است و به زودی تعداد پارکینگ های کرج افزایش می یابد.

وی با اشاره به گذراندن تمامی تست های فنی و ایمنی این پارکینگ ها گفت: با حضور کارشناسان آتش نشانی تست سیستم ضد حریق به صورت عملی انجام شد و نتیجه این آزمایش مثبت بود.

فیروزبخت در پایان به تکمیل پارکینگ های مکانیزه دیگر اشاره کرد و ادامه داد: از طریق معاونت حمل و نقل و ترافیک در مناطق پرتردد و پر ترافیک، این پارکینگ ها جانمایی و اجرا شده است که می توان به خیابان هفتم رجایی شهر، فلکه سوم فردیس، جنب مهدیه اشاره کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه