اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950726160786102

رئیس شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد

راه اندازی مترو شهری بزرگترین اولویت مدیریت شهری

کد: 13950726160786102

https://goo.gl/xPHY9P

، کرج , (اخبار رسمی): رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به حجم بالای ترافیک در این کلانشهر بر ضرورت ریشه یابی این معضل توسط کارشناسان و رفع آن با همکاری مسئولان توانمند شهری تاکید کرد.

راه اندازی مترو شهری بزرگترین اولویت مدیریت شهری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، محمود دادگو در حاشیه مراسم بهره برداری از پارکینگ مکانیزه البرز یکی از عمده ترین مشکلات کرج در بحث ترافیک را نداشتن مترو ذکر و عنوان کرد: ترافیک کرج باید به زیر زمین انتقال یابد.

این مسئول همکاری مسئولان شهری در حمل و نقل را امری موثر در کاهش ترافیک یاد کرد و گفت: در صورتی که ارگان های مربوطه در حوزه حمل و نقل و ترافیک باهم همکاری داشته باشند، به طور حتم ترافیک شهر کرج کاهش محسوسی خواهد یافت.

دادگو افزود: در صورت همکاری سایر دستگاه ها از جمله راهنمایی و رانندگی و کسبه با مدیریت شهری در خصوص پارکینگ های عمومی، می توانیم اقدامات بهتری ارائه کنیم.

رئیس شورای شهر کرج ادامه داد: در همین راستا نصب پارکومتر در سطح شهر مورد تاکید قرار گرفته که البته مسکنی برای معضل ترافیک شهر کرج محسوب می شود.

دادگو به اجرای طرح های عمرانی و احداث تقاطع های غیرهمسطح در راستای کاهش ترافیک شهری اشاره کرد و گفت: در سال جاری حدود 90 درصد این تقاطع ها افتتاح خواهد شد که امید می رود سایر دستگاه ها نیز وظایف خود را در این حوزه به درستی انجام دهند.

وی بیان کرد: تلاش می کنیم تا پایان سال کرج به شهری ایده آل به عنوان سیمای شهری و شهر سالم برسانیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه