اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950726160806102

افزایش ظرفیت پارکینگ های مکانیزه کرج تا 500 خودرو

کد: 13950726160806102

https://goo.gl/w14P4H

، کرج , (اخبار رسمی): پارکینگ مکانیزه البرز 1 با ظرفیت 80 خودرو با هدف تحقق این مهم به بهره برداری رسید؛ظرفیت پارک خودرو ها در این سازه های ترافیکی در کرج تا 500 خودرو افزایش می یابد.

افزایش پارکینگ های مکانیزه کرج تا 500 خودرو

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری، علی ترکاشوند در حاشیه آیین افتتاحیه اولین پارکینگ مکانیزه عمومی در البرز ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) و آرزوی قبولی عزاداری مسلمانان به مصوبات شورا در خصوص استفاده حداکثری مردم از وسایل حمل و نقل عمومی و کاهش ترافیک شهری اشاره و بیان کرد: اخذ جرائم پارکینگ یا عوارض حذف پارکینگ در حسابی خصوصی از جمله این مصوبات است که شهرداری به عنوان مدیر اجرایی شهر اجازه ندارد ریالی را خارج از تامین پارکینگ هزینه کند.

این مسئول با اشاره به اینکه احداث پارکینگ های مکانیزه مطابق با استانداردهای به روز دنیا و استفاده از روش های علمی در کرج صورت می گیرد، اظهار داشت: فرهنگ استفاده از این پارکینگ ها نیز باید بین شهروندان نهادینه شود.

وی در تشریح دیگر اقدامات مدیریت شهری در راستای کاهش ترافیک شهری، گفت: از دیگر مصوبات شورا برای تحقق این مهم می توان به جانمایی پارکومتر هوشمند در خیابان شریعتی که توسط معاونت حمل و نقل شهرداری کرج صورت گرفته است، اشاره کرد.

شهردار کرج اضافه کرد: با توجه به اینکه جانمایی پارکومترهای بیشتری در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد، با تحقق این امر، ظرفیت پارکینگ های سطح شهر به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

ترکاشوند در پایان سخنان خود خواستار همکاری شهروندان در استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی شد و گفت: افزایش سلامت شهر نیازمند کمک شهروندان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه