اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950727162416102

400 میلیون تومان برای خدمت رسانی به زوار اربعین

کد: 13950727162416102

https://goo.gl/KXh29T

، کرج , (اخبار رسمی): با تصویب در صحن علنی شورای شهر، لایحه اختصاص 400 میلیون تومان جهت خدمت رسانی به زوار اربعین با مشارکت شهرداری کرج به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

جهت خدمت رسانی برای زوار اربعین

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج، در جلسه علنی شورای شهر کرج که پیش از ظهر دیروز در سالن جلسات شورا برگزار شد، لایحه مربوط به ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر که از سوی سازمان زیباسازی شهرداری کرج ارائه شده بود، مطرح و بررسی بیشتر در این زمینه به جلسات بعد موکول شد.
 
در این جلسه یکی از موضوعاتی که مطرح شد طرحی درباره پرداخت حق جلسه برای اعضا شرکت کننده در جلسه هیئت عالی سرمایه‌ گذاری شهرداری کرج بود که مورد تاکید بسیاری از اعضای شورا قرار گرفت و مقرر شد در کمیسیون برنامه و بودجه تعیین تکلیف شود.
 
شهردار کرج درباره این لایحه با بیان اینکه لایحه مورد نظر باید با در نظر گرفتن تعداد جلسات کارگروه‌ها و میزان سختی کار باشد، گفت: در صورت اجرایی شدن این لایحه، دیگر نیازی به پرداخت‌های مازاد نخواهد بود و امیدوار هستیم که این لایحه با جمع بندی اعضای شورا به نتیجه مطلوبی برسد.
 
یکی دیگر از موضوعاتی که روز گذشته در صحن علنی شورای شهر عنوان شد، برگزاری مراسم اربعین با مشارکت شهرداری کرج بود و که بنابر این لایحه شهرداری خواستار اختصاص 400 میلیون تومان جهت خدمت رسانی به زوار کربلا شده بود که به تصویب اعضای شورای شهر رسید.
 
از دیگر موارد مطرح شده در جلسه علنی شورای شهر کرج موضوع تسهیلات 200 میلیارد تومانی بانک شهر برای اجرای پروژه‌های شهرداری کرج بود که با لایحه‌ای که از طرف شهرداری کرج به شورا ارائه شد این مبلغ به 350 میلیارد تومان افزایش یافت و به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه