اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950802165506102

حمایت از سرمایه گذاران خارجی با هدف بهبود خدمات

کد: 13950802165506102

https://goo.gl/HHKrve

، کرج , (اخبار رسمی): معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج با مهم ارزیابی کردن ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و توجه به آینده اقتصادی کلانشهر کرج بر ضرورت تشویق و حمایت از سرمایه گذاران خارجی تاکید کرد.

حمایت از سرمایه گذاران خارجی با هدف بهبود خدمات

به گزارش اخبار رسمی به نقل ازپایگاه خبری مدیریت شهری کرج، فرج الله ایلیات این مطلب را اعلام کرد و در تشریح قانون تشویق و حمایت از سرمایه گذاری خارجی گفت: از سال 1334، قانون جلب و حمایت سرمایه های خارجی، چارچوب قانونی سرمایه گذاری خارجی در ایران بوده است.

وی افزود: در راستای انجام اصلاحات در ساختار اقتصادی کشور، مجلس ایران طرح قانون جدید سرمایه گذاری خارجی با عنوان قانون تشویق و حمایت سرمایه گذاری خارجی را پیشنهاد نمود که نهایتا در سال 1381 به تصویب رسید.

این مسئول گسترش حوزه فعالیت سرمایه گذاران خارجی از جمله امکان پذیر شدن سرمایه گذاری در زیر ساخت ها را به عنوان یکی از پیشرفت های حاصل از قانون جدید در حوزه سرمایه گذاریهای خارجی ذکر و بیان کرد: شهرداری کرج نیز مستعد جذب سرمایه سرمایه گذاران خارجی است.

معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج امکان جذب میزان قابل توجهی سرمایه خارجی در کلانشهر کرج را یادآور شد و گفت: مقداری از این سرمایه خارجی در حال حاضر در قالب تفاهم نامه ای مبنی بر سرمایه گذاری در خطوط دو و سه قطار شهری کرج فراهم شده است.

ایلیات در بخش پایانی سخنان خود در خصوص پروژه های شهرداری کرج به منظور جلب مشارکت های سرمایه گذاران بخش خصوصی، عنوان کرد: پروژه هایی چون ساماندهی محدوده تپه مرادآب و دنباله رودخانه کرج، احداث مجتمع تجاری، احداث مرکز جامع پزشکی و خدماتی، احداث مجموعه فرهنگی، تفریحی و تجاری، پارکینگ طبقاتی و ... از جمله پروژه هایی به شمار می رود که می تواند با جلب مشارکت خصوصی پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه