اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950802165516102

فیروزگاه خواستار شد

اجرای طرح احداث تونل مشترک تاسیسات انرژی کرج

کد: 13950802165516102

https://goo.gl/uRWQZL

، کرج , (اخبار رسمی): عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج خواستار تسریع در اجرای طرح احداث تونل مشترک تاسیسات انرژی در شهر شد و گفت: امروزه زیرساخت ها و تاسیسات به عنوان پایه و ستون درفرایند توسعه شهرها و ایجاد شهرهای جدید مطرح بوده و در صورت استفاده بهینه از آن می توان توسعه شهرها را در ابعاد مختلف داشته باشیم.

تسریع در اجرای طرح احداث تونل مشترک تاسیسات انرژی کرج

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سعید فیروزگاه در جلسه کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج ضمن درخواست این مطلب اظهار داشت: زیر ساخت ها و تاسیسات شهری از اجزاء مهم هر شهر محسوب می شوند و در شهرهای گسترده ی امروزی به عنوان شریان های حیاتی شهر شناخته می شوند، در همین راستا اتخاذ یک رویکرد مناسب برای توسعه و بهبود زیرساخت ها و سیستم خدمات رسانی شهری که همسو با هریک از مولفه های توسعه پایدار است،ضروری است.
 
وی به اهمیت توسعه مستمر کالبد شهر به فراخور نیازهای گوناگون کلانشهر کرج اشاره کرد و با بیان اینکه فعالیت های عمرانی در این کلانشهر همچنان ادامه دارد، افزود: قطعا فعالیت های عمرانی روی زمین نخواهد ماند؛ ضمن اینکه اولویت های حمل و نقلی مدیریت شهری قطعا ماموریت هایی را برای معاونت فنی و عمرانی به دنبال خواهد داشت.

به گفته سعید فیروزگاه احداث تونل های مشترک انرژی، علاوه بر کاهش بسیار زیاد در هزینه های جاری شهری و دستگاه های خدماتی، فرصتی است تا با بهره گیری از آخرین تکنولوژی، شبکه های فرسوده آب، گاز، برق و نظایر آن به روزرسانی شوند.
 
وی تاکید کرد: هر ساله بخش قابل توجهی از اعتبارات مدیریت شهری به موضوع آسفالت معابر، جدولگذاری و نظایر آن تخصیص داده می شود. این در حالی است که به رغم وجود قوانین و دستورالعمل ها، بسیاری از دستگاه های خدمات رسان پس از عملیات آسفالت و بهسازی معابر، نسبت به حفاری اقدام می کنند و این هزینه مضاعفی را برای شهر به همراه دارد.
 
فیروزگاه، اذعان داشت: این اقدام، علاوه بر کاهش عمر معابر و هزینه هایی که برای مدیریت شهری به همراه دارد، مشکلات متعددی را برای رهگذران و شهروندان ایجاد می کند.
 
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر، با تاکید بر اینکه مدیریت شهری باید هر چه سریعتر نسبت به اجرای طرح جامع این تونل ها اقدام نماید، خاطرنشان کرد: تسریع در اجرای این  طرح با توجه به وسعت یافتن شهر کرج و احداث شهرک های متعدد در حاشیه آن، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه