اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950803167456102

مراحل پایانی آن در حال اجرا است

احداث حسینیه آرامستان بهشت سکینه (س) کرج

کد: 13950803167456102

https://goo.gl/BJLH9K

، کرج , (اخبار رسمی): مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری کرج از پیشرفت 90 درصدی حسینیه شهدای گمنام آرامستان بهشت سکینه (س) این کلانشهر خبر داد.

احداث حسینیه آرامستان بهشت سکینه (س) کرج

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج محمد یساولی با اعلام این خبر، هدف از احداث حسینیه شهدای گمنام را تامین رفاه هیئت ها در مراسمات مختلف در سرما و گرمای آزار دهنده اعلام کرد و گفت: تحقق این مهم از مهم ترین دغدغه های سازمان آرامستان ها به شمار می رود.

این مسئول در تشریح مشخصات حسینیه در حال احداث، به دو سالن مجزای 200 متری برای بانوان و آقایان اشاره و بیان کرد: همچنین محلی به متراژ 50 متر جهت برنامه ریزی مقدمات پذیرایی هیئت ها در بین دو سالن تعبیه شده و با توجه به آمار بالای هیئت ها در مراسمات مذهبی، برنامه ریزی شده تا حد امکان سالن ها با مساحتی هماهنگ با تعداد هیئت ها ایجاد شوند.

وی در ادامه سخنان خود از پیشرفت 75 درصدی ساخت آلاچیق (مقبره های خانوادگی) در قطعه مجاور 10 یاد کرد و گفت: این قطعه با مساحت شش هزار متر مربع در چند ماه گذشته با هزار و 363 قبر احداث شد و هم اکنون در مرحله ساخت و بهره برداری از آلاچیق قرار دارد.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری کرج در پایان، ارائه خدمات مناسب جهت کسب رضایت شهروندان و مراجعان همچنین ایجاد آرامش در فضای آرامستان را از اولویت های سازمان آرامستان ها برشمرد و افزود: اقدامات سازمان در همین راستا اجرا می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه