اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950809171886424

مدیر عامل سازمان فاوای شهرداری همدان خبر داد

سرمایه گذاری 100 میلیارد ریالی فیبر نوری

کد: 13950809171886424

https://goo.gl/aDgs1C

، همدان , (اخبار رسمی): مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری همدان از سرمایه گذاری 100 میلیارد ریالی فیبر نوری در شهر همدان خبر داد.

سرمایه گذاری 100 میلیارد ریالی فیبر نوری در شهر همدان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شهرداری همدان ، مهدی مجیدی با اعلام این خبر گفت: با توجه به ضرورت هوشمندسازی شهر همدان و تحقق شهر الکترونیک یکی از مباحث اساسی و پایه‌ای، داشتن زیرساخت فیبر نوری است که سازمان فاوای شهرداری همدان توانسته با نشست‌های تخصصی با اف. سی. پی هایی که مجوز اجرای شبکه فیبر نوری در کلانشهرها را دارند ظرفیت 50 کیلومتری در شهر همدان برای اجرای فیبر مشارکتی ایجاد کند.

مجیدی از نشست با مدیران اف. سی. پی ها و شرکت ایرانسل خبر داد و گفت: با اجرای طرح فیبر نوری در شهر همدان سرمایه‌گذاری بیش از 100 میلیارد ریال در شهر همدان ایجاد می شود.

وی افزود: این سرمایه‌گذاری فرصت‌های مناسبی برای نیروی توانمند و بومی استان ایجاد خواهد کرد و مجموعه مدیریت شهری نیز می‌تواند از این بستر به‌عنوان درآمد پایدار استفاده کند.

مجیدی با بیان اینکه حوزه فناوری و آی‌تی ظرفیت‌های جدید را برای مشارکت بخش خصوصی ایجاد می‌کند، خاطرنشان کرد: هرقدر در تحقق شهر هوشمند گام برداریم و سرمایه‌گذاری کنیم رفاه حال شهروندان، کاهش کاغذبازی زائد و ملال‌آور و شفاف شدن فرایندها، سرعت و کیفیت و تنوع در خدمات را به ارمغان خواهیم آورد.

مدیرعامل سازمان فاوا همچنین از انتشار فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای اجرای فیبر نوری در شهر همدان خبر داد و گفت: در روزهای آینده این پروژه عملیاتی خواهد شد.

وی گفت: تاکنون شهرداری همدان 5/4 کیلومتر فیبرنوری در مناطق چهارگانه و شهرداری مرکزی اجرا کرده است که با تنظیم توافقنامه جدید با شرکت مخابرات استان همدان این ظرفیت به 10 کیلومتر ارتقا خواهد یافت.

مجیدی ادامه داد: با این اقدامات بیش از 80 درصد سازمان‌ها و ادارات تابعه شهرداری از مزیت فیبر نوری بهره‌مند خواهند شد و دوربین‌های ثبت تخلف واقع در این مسیر به فیبر نوری مجهز می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری همدان

می‌توان گفت که حکومت مشروطه ایران در همدان تقریبا چند ماهی قبل از صدور فرمان آن در ایران به یمن وجود حکمران عارف و آزادیخواهی چون ظهیر الدوله صفا علیشاه در این شهر استقرار یافت. وی پیش از آن که اسمی از مجلس شورای ملی در ایران باشد در شهر همدان مجلس فواید عمومی را بنیاد گذاشت که حکم پارلمان شهری بود و بعدها انجمن ولایتی نام گرفت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه