اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950810173346102

مصلای بزرگ کرج بازسازی و تکمیل می شود

کد: 13950810173346102

https://goo.gl/Pkbfvc

، کرج , (اخبار رسمی): سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج از تصویب لایحه بازسازی و تکمیل مصلای کرج در جلسه رسمی شورا خبر داد و گفت: مصلای کرج به عنوان مهمترین و بزرگترین مرکز دینی شهر باید مورد توجه قرار گیرد.

مصلای بزرگ کرج بازسازی و تکمیل می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج، داود وحیدی با بیان این مطلب اظهار داشت: مصلای شهر  یک مکان دینی، مذهبی و فرهنگی است که با توجه به حضور امام جمعه و نماینده ولی فقیه به عنوان مسئول قرارگاه فرهنگی در این مکان مقدس و تامین رفاه شهروندان در ادای فرایض دینی بهسازی آن ضرورت دارد.

وحیدی بر نشر، توسعه و تربیت احکام الهی و احیاء فضاهای دینی و مذهبی که مرتبط با باورهای اعتقادی مردم است تاکید کرد.

وی افزود: مردم کلانشهر کرج با حضور پر شور خود در نمازجمعه و عرصه های مختلف انقلاب و نظام، اتحاد و همدلی خود را بارها و بارها نشان داده اند و ضرورت دارد با سیاست گذاری های صحیح اقدامات ماندگار و موثر صورت پذیرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج ابراز امیدواری کرد: تکمیل و بهره‌برداری از این مجموعه، بسترسازی‌های مناسب برای ارتقای سطح معنوی و فرهنگی شهروندان صورت می گیرد.

به گفته وحیدی جهت ساخت این پروژه دینی اعتباری بالغ بر 210 میلیارد ریال تخصیص یافته  که مقرر گردید طی سه سال متوالی 95 و 96 و 97 سالانه هفت میلیارد تومان هزینه شود تا فضای قرآنی و عبادی شهر با محوریت مصلای جامع اجرا گردد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه