اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950810173366102

اظمینی خبر داد

ادامه بلوار دانش کرج بازگشایی می شود

کد: 13950810173366102

https://goo.gl/hMUhD2

، کرج , (اخبار رسمی): مدیر منطقه 4 شهرداری کرج گفت: با طرحی جهادی به زودی شاهد بازگشایی ادامه بلوار شهید دشتبان زاده (دانش) خواهیم بود.

ادامه بلوار دانش کرج بازگشایی می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج،امیر حسین کاظمینی  با اعلام این خبرگفت: با طرحی جهادی و همزمان با ادامه عملیات بازگشایی بلوار دانش عملیات آزاد سازی معبر، زیرسازی، جدولگذاری، پیاده رو سازی، عملیات راه سازی شامل روسازی غیر آسفالتی، ساخت و نصب نرده، احداث فضای سبز و کاشت نهال و... اجرایی می شود.
کاظمینی در ادامه افزود: تا کنون عملیات جدولگذاری این پروژه به طول پنج هزار و 400 متر در 9 لاین و اجرای کف پوش پروژه مذکور به طول سه هزارو 840 متر مربع انجام شده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: به منظور افزایش سرانه فضای سبز و ایجاد منظر مناسب شهری در حاشیه جنوبی ادامه بلوار شهید دشتبان زاده (دانش) عملیات ایجاد فضای سبز و کاشت نهال و... در حال انجام می باشد.
 مدیر منطقه 4 کرج همچنین به اجرای فونداسیون نرده های پروژه مذکور اشاره کرد و گفت: در همین راستا ساخت و نصب نرده به طول 500 متر به انجام رسیده است.
این مسئول با بیان اینکه در اجرای این پروژه تا کنون 27 هزارمتر مکعب خاکبرداری انجام شده است؛ افزود: در این راستا؛ عملیات تسطیح نیز در حال اجرا و عملیات زیر سازی در دست اقدام می باشد؛ همچنین در این پروژه عملیات روسازی پیست دوچرخه سواری در حال انجام است.
 کاظمینی خاطر نشان کرد: عملیات جدولگذاری و زیرسازی آسفالت واقع در ورودی معبر پس از تائید نقشه ها از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج توسط عوامل اجرایی معاونت امور عمرانی و ترافیک منطقه 4 کرج عملیاتی می شود.
 این مسئول استفاده از مصالح استاندارد با طول عمر بالا برای افزایش کیفی را از نکات مورد توجه در اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی در سطح منطقه دانست و خاطرنشان کرد: بازنگری در معابر و پیاده‌روها و ضرورت همکاری بیشتر شهروندان با مجموعه مدیریت شهری، در خصوص پاک‌سازی و رفع نازیبایی‌های سیما و منظر شهری از موضوعات پراهمیت می‌باشد.
 مدیر منطقه 4 شهرداری کرج در پایان گفت: تمامی اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در سطح منطقه جهت رفاه و آسایش شهروندان است و خوشبختانه شهروندان نیز با مشارکت حداکثری با مدیریت شهری همکاری موثردارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه