اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950817178125990

حمل ونقل تهران همگام با شهرهای پیشرفته جهان

کد: 13950817178125990

https://goo.gl/Ie1iPS

، تهران , (اخبار رسمی): معاون شهردار تهران گفت: «حمل و نقل انسان محور»، کلیدواژه طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهر تهران است و این کلان شهر در سال‌های اخیر به سمت تحقق «حمل و نقل انسان محور» حرکت نموده و در این مسیر همگام با شهرهای پیشرفته جهان گام برداشته است.

حمل ونقل تهران همگام با شهرهای پیشرفته جهان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، دکتر مازیار حسینی که به عنوان یکی از سخنرانان کلیدی روز اول اجلاس سالانه کمیسیون حمل و نقل اروپاسخن می گفت، افزود: حمل و نقل، جزء لاینفک و ضرورت گریز ناپذیر زندگی بشری است و به عنوان یکی از ستون های توسعه پایدار، موجب توسعه اقتصادی و اجتماعی می شود و در جهت تحقق این مهم، تلاش شده است تا در برنامه ریزی های خود در تهران، سازگاری با شاخص های توسعه پایدار را به صورت جدی مورد توجه قرار دهیم.

وی که در جمع بیش از 500 نفر از مسئولان و نمایندگان کمیسیون حمل و نقل اروپا، مدیران حمل و نقل شهری، اساتید دانشگاه و محققان دانشگاهی سخنرانی خود را ایراد می کرد، تأکید کرد: در تحقق حمل و نقل پایدار، سه بخش اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی، نقش دارند و حمل و نقل پایدار به دنبال برقراری تعادل و توازن بین این سه بخش است.

دکتر مازیار حسینی که به نمایندگی از شهردار تهران در این اجلاس اروپایی شرکت نموده بود، با اعلام آمادگی مدیریت شهری پایتخت کشورمان برای به اشتراک گذاشتن تجربیات تهران گفت: تهران با سازمان های بین المللی تخصصی مانند انجمن      بین المللی کلان شهرها (متروپلیس)، اتحادیه شهرهای متحد و حکومت های محلی و نیز اسکان بشر سازمان ملل همکاری دارد.

معاون شهردار تهران در پایان سخنرانی خود در این اجلاس که به میزبانی کشور لهستان و در شهر گدانسک این کشور برگزار شد، حضور تهران در این رویداد اروپایی را نقطه عطفی در تحکیم و تعمیق روابط فی مابین تهران و کلان شهرهای اروپا دانست و خاطرنشان کرد: «حمل و نقل انسان محور» و «حمل و نقل پایدار»، مکمل یکدیگر هستند و در تهران، تلاش نموده ایم تا نسبت به تحقق این دو بخش تا جای ممکن اقدام نماییم که توسعه پر شتاب مترو در سال های اخیر، گواه این مطلب است.

گفتنی است معاون شهردار تهران، نه تنها به عنوان نماینده شهر تهران، بلکه به عنوان نماینده شهرهای آسیایی در اجلاس مذکور شرکت نموده و سخنرانی وی با بیشترین استقبال بین سه سخنرانی کلیدی کنفرانس رو به رو شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران

حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، بالاترین مرجع در شهرداری تهران است که مسئولیت سیاست گذاری، هماهنگی، برنامه­‌ریزی و کنترل عملکرد حمل و نقل و ترافیک شهر تهران را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه