اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950817178336102

کرج شهر لاله ها می شود

کد: 13950817178336102

https://goo.gl/VD6SLn

، کرج , (اخبار رسمی): مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج از رنگین شدن شهر کرج با لاله های رنگارنگ درفروردین ماه سال 96 خبر داد و گفت: امسال منتظر شهر لاله ها در کرج خواهیم ماند.

کرج شهر لاله ها می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج،محمد رضا زین العابدینی  با اعلام این خبر گفت: همانند سال گذشته  امسال نیز قرار است در اوایل بهار 96 جشنواره لاله ها در باغ گلهای پارک شهید چمران برگزار شود، در همین راستا اولین قدم در خصوص خرید پیاز های لاله برداشته و پیاز ها با کیفیتی بهتر و در رنگ بندی و واریته بیشتر از سال گذشته تهیه شد.
وی با اشاره به اینکه سازمان همواره تلاش بر ارتقا و کیفیت بهتر منظر آرایی دارد افزود: در پاسخ به حمایت و حضور بی سابقه و ارزشمند شهروندان از جشنواره لاله ی سال 95، امسال با خرید 100 هزار پیاز بیشتر از سال گذشته حدود 500 هزار لاله خریداری کردیم که از لحاظ واریته نیز 35 واریته نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

این مسئول افزود: طبق برنامه ریزی های بعمل آمده قرار است تعداد 300 هزار پیاز در باغ گلها و مابقی در معابر،میادین و بوستان ها در نیمه اول آذر ماه جاری کاشته شود.

مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهر کرج در ادامه سخنان خود از شهروندان علاقمند جهت بازدید از نحوه کاشت پیاز لاله  در باغ گلها ی پارک شهید چمران دعوت بعمل آورد و عنوان کرد: یادگیری  طریقه کاشت پیاز لاله از قبیل اموراتی هست که بسیاری از مردم به آن علاقه بسیار نشان میدهند و شاید هر شهروند عادی نیاز به آن داشته باشد که شب عید یک گلدان زیبا از آن  در منزل خود داشته باشد.
 
زین العابدینی در پایان سخنان خود نوید رنگین شدن شهر را با کیفیت مطلوب تر  از سال گذشته  داد و بیان داشت: کاشت لاله در شهر و جشنواره لاله ها ی باغ گلها در ابتدای هر سال  بهانه ایست برای رنگین شدن منظر شهر و نمایان ساختن روحیه زیبایی شناسی شهروندان  و لمس بهترروح طبیعت هرچند برای مدتی کوتاه.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | محیط زیست