اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950819179046102

آجرلو تاکید کرد

مدیریت شهری برای احیای باغ سیب آستین همت بالا زده

کد: 13950819179046102

https://goo.gl/SzuBjy

، کرج , (اخبار رسمی): دبیر دوم شورای اسلامی شهر کرج گفت که مدیریت شهری این کلانشهر برای احیای باغ سیب مهرشهر آستین همت بالا زده است و در این ارتباط مذاکرات فشرده ای با مدیریت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در جریان می باشد.

مدیریت شهری برای احیای باغ سیب آستین همت بالا زده

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج فاطمه آجرلو  با بیان مطلب فوق اظهار داشت: باغ 320 هکتاری سیب مهرشهر یکی از گنجینه های ارزشمند زیست محیطی کشور است که باید به عنوان یک ثروت برای نسل های آینده حفظ شود و هرگونه تعرض و دست اندازی به آن نیازمند برخورد قاطع و قانونی است.
 
وی با بیان اینکه مدیریت شهری کرج طی توافق با مدیریت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به دنبال تملک اراضی باغ سیب مهرشهر و اعطای زمین معوض به مالک دولتی آن است، بیان داشت: امید است این مذاکرات نتایج خوبی را به همراه داشته باشد و بتوانیم از عرصه های فضای سبز صیانت کرده و از بارِ سنگین آلودگی هوا و مشکلات زیست محیطی بکاهیم.
 
این مسئول ارشد شهری در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه باغ سیب مهرشهر در حال حاضر با نظارت عالیه دادستانی و به همت سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج در حال احیا می باشد، خاطر نشان کرد: در صورت تملک کامل اراضی 320 هکتاری باغ، طرح های خوبی برای ایجاد فضای سبز ماندگار در آن در دست برنامه ریزی است که ان شاء الله به زودی عملیاتی خواهند شد.
 
آجرلو همچنین گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه سازمان حفاظت محیط زیست کشور که مراتب نگرانی خود در خصوص حفظ حیات باغ سیب را به محضر معظم له اعلام کرده بود، خطاب به مدیریت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی مرقوم فرمودند که همکاری لازم با مدیریت شهری کرج برای احیای باغ سیب به عمل آید که در همین ارتباط مذاکرات خوبی برقرار شده و تفاهم نامه هایی نیز منعقد شده است.
 
وی در پایان عنوان کرد: باغ سیب مهرشهر تاثیرات مطلوبی بر تعدیل آب و هوای منطقه به همراه دارد و همچنین به عنوان یک سپر دفاعی در برابر آلودگی هوا و مشکلات زیست محیطی ایستادگی کرده است که بر همین اساس وظیفه داریم با جدیت در مسیر حفظ این گنجینه زیست محیطی گام برداریم و با احیای آن، این میراث را برای نسل آینده حفظ کنیم.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه