اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950824182526102

توسط سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه صورت گرفت

اعزام 150دستگاه اتوبوس به کربلای معلی

کد: 13950824182526102

https://goo.gl/L6Y8iz

، کرج , (اخبار رسمی): با برنامه ریزی ها و هماهنگی صورت گرفته با شهرداری کرج و همکاری ستاد ملی اربعین، همچون سنوات سال های گذشته سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه گوشه ای از ارادت به اباعبدالله الحسین(ع) و زائران کربلای معلی را با اعزام 150 دستگاه اتوبوس بر عهده گرفت.

اعزام 150 دستگاه اتوبوس به کربلای معلی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مدیریت شهری کرج، مهرداد کیانی، مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه  در این رابطه گفت: خدا را شاکریم که توفیق خدمت به زائران حریم بهشتی حسینی را به سازمان اتوبوسرانی اعطا کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه این توفیق با نظر شهردار و اعضای شورای اسلامی ‌شهر و بررسی مدیران سازمان صورت گرفته است، افزود: با هماهنگی‌های به عمل آمده، اتوبوس‌های این سازمان کار جابه‌جایی مسافران امسال حریم سالار شهیدان کربلا را همچون سنوات گذشته به عهده دارند که برای هر اتوبوس دو راننده در نظر گرفته شده تا در دو شیفت کاری، حداکثر بازدهی ممکن حاصل شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج در پایان اظهار داشت: تمهیدات لازم برای رفع نیاز شهروندان کرج به اتوبوس انجام شده است و بر اساس اقداماتی نظیر آماده سازی اتوبوس های متوقف شده، جای هیچ نگرانی و کمبود در ناوگان حمل و نقل شهری نیست.

گفتنی است در مراسم معنوی اعزام و بدرقه  این اتوبوس ها، کولیوند نماینده  مردم کرج، اشتهارد و آسارا نیز حضور پیدا کردند و از اقدام ارزشمند سازمان اتوبوسرانی کرج و حمایتهای بی شائبه شهردارو اعضای شورای اسلامی شهرکرج در سومین سال خدمت به زائران حضرت اباعبدا...الحسین(ع) تشکر و قدردانی نمودند.

کولیوند تلاش خستگی ناپذیر و خدمت صادقانه سازمان اتوبوسرانی کرج و رانندگان این سازمان در جهت خدمت رسانی به زائران حسینی را نشانه ارادت خالصانه و مودت کارکنان این مجموعه به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت دانست و برای همه خدمتگزاران و خادمان این همایش بزرگ سیاسی معنوی جهان تشیع در کربلای معلی آرزوی توفیق روز افزون و صحت و سلامتی کرد.

لازم به ذکر است که در این مراسم روح اله کیان عضو شورای شهر کرج، جمعی از مسئولین، هیئات های مذهبی و خانواده های رانندگان اعزامی نیز حضور داشتند.

برگزاری کلاس آموزشی رانندگان اعزامی در اربعین کربلای معلی

مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه  از برگزاری یک دوره کلاس آموزشی و توجیهی برای رانندگانی که برای اعزام به مراسم اربعین کربلا و خدمات رسانی به زائران انتخاب شده اند خبر داد.

حمیدرضا دلشاد در این خصوص گفت: در این کلاس آموزشی برخی قوانین، آداب و رسوم و سایر مواردی که برای رانندگان اعزامی جهت سرویس دهی به زائران کربلای معلی لازم است بازگو و مورد آموزش قرار گرفت.

وی اظهارداشت: طی هماهنگی با دیگر ارگان‌های دست‌اندرکار خدمات رسانی به زائران اربعین، پیش از این آماده‌سازی ناوگان اتوبوسرانی برای این ایام صورت گرفته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه