اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950824182536102

دومین فضای سبز بزرگ کرج

تملک باغ آلو در دستور کار شورای شهر کرج قرار گرفت

کد: 13950824182536102

https://goo.gl/e5D5WO

، کرج , (اخبار رسمی): عضو شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: به منظور حفظ و افزایش سرانه فضای سبز، تملک باغ آلو در دستور کار شورای شهر کرج قرار گرفت.

تملک باغ آلو در دستور کار شورای شهر کرج قرار گرفت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مدیریت شهری کرج روح الله کیان اظهار داشت: یکی از فضاهای سبز بزرگ در کرج بعد از باغ سیب، باغ آلو است که متعلق به بنیاد مستضعفان و جانبازان استان البرز است.
 
عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: مدیریت شهری کرج به جهت حفظ و افزایش سرانه های فضای سبز در نظر دارد در راستای نگهداری و بهره برداری مناسب، به تملک باغ آلو که در ضلع شمالی کاخ مروارید قرار دارد، اقدام نماید.
 
این مسئول عنوان کرد: در حال حاضر طی درخواست مدیریت شهری، رئیس بنیاد مستضعفان و جانبازان نسبت به این مهم موافقت خود را اعلام داشته است ضمن اینکه مقرر شده در صورت فراهم بودن زمینه واگذاری، به قیمت کارشناسی مورد تملک شهرداری کرج قراار گیرد.
 
وی با بیان اینکه باغ آلو از نظر موقعیت جغرافیایی در منطقه مناسبی قرار گرفته و از لحاظ اکولوژیکی برای شهر کرج و تهران مفید واقع شده است، گفت: در صورت تصویب این لایحه مدیریت شهری کرج با قیمت گذاری مناسبی نسبت به تملک این باغ اقدام خواهد کرد.
 
کیان در پایان خاطر نشان شد: در چند دهه اخیر فضاهایی که چشم اندازی برای شهرها بودند، به خاطر کنترل نکردن رشد جاده ها و ساختمان ها، کاهش یافته اند، این امر باعث ثأثیرات نگران کننده ای در نامناسب شدن کیفیت هوا و افزایش دمای متوسط شهرها در سطح شهرها شده است که تأثیرات نامطلوب زندگی شهری را می توان توسط افزایش سبزه ها و گیاهان در سطح شهر و سقف ساختمان ها کاهش داد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه