اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950827185246102

عملیات اجرایی تقاطع غیر هم سطح خوارزمی کلید خورد

کد: 13950827185246102

https://goo.gl/JKaqNR

، کرج , (اخبار رسمی): همزمان با سفر رئیس جمهور به استان البرز، پروژه عمرانی تقاطع غیر هم سطح خوارزمی با حضور معاون عمران و توسعه شهری و روستای وزیر کشور هوشنگ خندان دل کلنگ زنی شد تا برگ زرین دیگری از خدمات ارزنده مدیریت شهری ایران کوچک به شهر و شهروندان ورق بخورد.

عملیات اجرایی تقاطع غیر هم سطح خوارزمی کلید خورد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج، عصر روز گذشته همزمان با سفر دولت تدبیر و امید به استان البرز، پروژه عمرانی تقاطع غیر هم سطح خوارزمی مدیریت شهری کرج با حضور مسئولان ارشد کشوری، شهری و استانی کلنگ زنی شد؛ این مهم در حالی محقق گردید که حسن روحانی رئیس جمهوری کشور مراسم کلنگ زنی مذکور را به صورت ویدئو پروژکتور مشاهده می کرد.

شهرداری کرج برنامه ریزی برای احداث این تقاطع غیر هم سطح را بر اساس طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهر کرج انجام داده است که برای به بهره برداری رساندن این پروژه مدیریت شهری کرج 250 میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده است.

زمان راه اندازی طرح مذکور یکسال پیش بینی شده  و با احداث تقاطع غیر هم سطح خوارزمی، دور برگردانی که قبل از پل حصارک موجب گره ترافیکی در این محدوده گردیده برداشته می شود و شهروندان به سهولت می تواندد در این مسیر عبور و مرور کنند.

در توضیح مشخصات فنی این پروژه می توان گفت: طول تقاطع غیر هم سطح خوارزمی به 475 متر می رسد وسطح تقریبی عرشه این تقاطع غیر هم سطح هزار و 700 متر می باشد؛ بالغ بر 18 هزار مترمربع عملیات آسفالت و 40 هزار مترمکعب عملیات خاکبرداری نیز برای راه اندازی این طرح صورت می گیرد.

در این مراسم با حضور معاون عمران و توسعه شهری و روستای وزیر کشور از کتاب "کارآفرینی و مدیریت راهبردی شهرها" نوشته دکتر دیوید بی ادرچ با ترجمه محسن راعی مترجم و همکار اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج نیز رونمایی شد.

از جمله مباحث مطرح شده در این کتاب معرفی استفاده از جدیدترین روش های علمی در زمینه مدیریت راهبردی شهرها و بهبود اقتصاد شهری می باشد که در هفت فصل تدوین شده و با تکیه بر منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص بکارگیری روش های اقتصاد مقاومتی و ضرورت کارآفرینی توسط اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج به چاپ رسیده است

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه