اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950917197075601

هدیه های رایتل به مناسبت روز دانشجو

کد: 13950917197075601

https://goo.gl/siJjcs

، تهران , (اخبار رسمی): رایتل به دانشجویان سراسر کشور تا پایان آذرماه هدیه می دهد.

هدیه های رایتل به مناسبت روز دانشجو

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی رایتل، این اپراتور در جهت گرامیداشت روز دانشجو هدایایی برای دانشجویان در نظر گرفته است. این هدایا شامل تخفیف 100 درصدی در خرید بسته‌های آغازین سیم‌کارت دیتا، به هنگام خرید مودم‌های 3G و 4G و همچنین 75 درصد تخفیف در خرید سیم‌کارت اعتباری دانشجو است.
لازم به ذکر است آن دسته از دانشجویانی که هنوز رایتلی نشده اند، می‌توانند سیم‌کارت دیتای رایتل را با تخفیف ویژه به مناسبت روز دانشجو تهیه کنند.
گفتنی است این طرح شامل بسته اینترنتی با تخفیف 100 درصد، سیم‌کارت دیتا رایگان با خریدمودم های 3G و 4G با همان قیمت همیشگی است که جزییات آن از طریق لینک قابل مشاهده است.
همچنین تمامی دانشجویان می توانند نسبت به خرید سیم کارت اعتباری رایتل با تخفیف 75 درصدی به مناسبت روز دانشجو اقدام کنند.
هدیه این سیم کارت برای ماه اول شامل 2 گیگابایت اینترنت به همراه 2 گیگابایت اینترنت قابل استفاده در ساعات افت مصرف، 10 هزار دقیقه مکالمه و 10 هزار پیامک درون شبکه با اعتبار یک ماه و برای ماه دوم و سوم شامل 2 گیگابایت اینترنت با اعتبار 7 روز، 2 گیگابایت اینترنت قابل استفاده در ساعات افت مصرف، 10 هزار دقیقه مکالمه و 10 هزار پیامک درون شبکه با اعتبار هر ماه است.
شایان ذکر است هر کد ملی تنها یک بار مجاز به خریدهر یک از بسته های این طرح است، همچنین ارایه کارت دانشجویی معتبر در صورت مراجعه حضوری به هریک از فروشگاه‌های رایتل، الزامی است.
علاوه بر این در صورت تمایل به ثبت‌نام سیم‌کارت در طرح ویژه دانشجو از طریق وب‌سایت رایتل، بارگذاری کارت دانشجویی معتبر الزامی است. علاوه بر امکان بارگذاری مدرک در هنگام ثبت‌نام، امکان ارسال تصویر کارت دانشجویی از طریق پست الکترونیک [email protected] نیزامکان پذیراست.
گفتنی است دانشجویان سراسر کشور می توانند از تاریخ 15 تا 30 آذر ماه نسبت به خرید این بسته ها اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رایتل

رایتل در تلاش است ضمن گشودن افقی تازه در عرصه ارتباطات، فرصت تجربه پیشرفت ها در عرصه فنآوری مخابراتی را از طریق خدمات هیجان انگیز، هوشمند و درعین حال ساده برای مردم ایران فراهم سازد. این شرکت امیدوار است کاربری آسان خدمات جدید در زندگی روزمره مردم منجر به اعتلای سطح زندگی و به دنبال آن افزایش بهره وری و رضایمتندی بیشتر مردم ایران شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]