اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951111229065500

نشست مشترک ایران و جمهوری چک برگزار می‌شود

اعلام آمادگی 100 فعال چک برای همکاری با ایرانی ها

کد: 13951111229065500

https://goo.gl/IFQP7V

، تهران , (اخبار رسمی): هیات ایرانی که از طرف اتاق تهران به سرپرستی مسعود خوانساری راهی سفر به کشور جمهوری چک شده بود امروز با همتایان خود در این کشور دیدار خواهند.

اعلام آمادگی 100 فعال چک برای همکاری با ایرانی ها

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اتاق بازرگانی ایران، مراسم افتتاحیه نشست مشترک ایران و جمهوری چک با حضور «یان ملادک» وزیر صنعت و تجارت جمهوری چک و مسعود خوانساری رئیس اتاق تهران برگزار می‌شود. مسعود خوانساری رئیس اتاق تهران از سخنرانان این افتتاحیه است و  میروسلاو هاناک، رئیس کنفدراسیون صنایع جمهوری چک از دیگر مقامات حاضر در این افتتاحیه هستند.

هیات اعزامی اتاق تهران ظهر امروز دوشنبه در نشست مشترک  ایران-جمهوری چک شرکت می‌کنند. رئیس اتاق تهران هم در این نشست با وزیر صنعت و تجارت جمهوری چک، یان‌ملادک ملاقات خواهد کرد. دیگر اعضای هیئت اعزامی هم در این نشست با شرکای صنعتی‌شان دیدار می‌کنند.

زمینه فعالیت هیئت اعزامی ایران و شرکت‌های حاضر در چک در این نشست بیشتر صنعتی است. بر اساس اولین اطلاعات، بیش از 100 نفر از فعالان اقتصادی چک برای حضور در نشست‌های مشترک با فعالان اقتصادی ایران اعلام آمادگی کرده اند.

ولادیمیر دلوهی رئیس اتاق بازرگانی جمهوری چک، میروسلاو هاناک رئیس کنفدراسیون صنایع جمهوری چک از مقامات اقتصادی هستند که در اولین روز کاری هیئت اعزامی اتاق تهران با مسعود خوانساری رئیس اتاق تهران دیدار می‌کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران

سال 1263 مجلس «وکلای تجار» به عنوان اولین نهاد حامی تجار ایران شکل گرفت. این نهاد بعدها به اتاق بازرگانی تغییر نام داد. مورخان تاریخ اقتصاد ایران اعتقاد دارند، پایه تمامی فعالیت‌های صنفی و تخصصی بخش بازرگانی کشور از همین نهاد شکل گرفته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]