اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960117245565632

معرفی بهترین عطرها و ادکلن ها

کد: 13960117245565632

https://goo.gl/v2hprh

، تهران , (اخبار رسمی): به سراغ تعدادی از عطرهای بی واژه می رویم تا پس از لمس فضای ویژه آن ها، با هر واژه و تعریفی که از احساسات شکل گرفته پیرامون این همراهی نشأت می گیرند؛ آنان را مورد خطاب قرار دهیم.

معرفی بهترین عطرها و ادکلن ها

به گزارش روابط عمومی لوکس بایر، غبار، دوده، خاک و نشاسته؛ یا شاید کِرِم های دست و صورت، محصولات آرایشی و زیبایی و پودر بچه. مشخص نیست که مبدأ و سرچشمه اصطلاح "پودری" در جهان عطر، کدامیک از مواد نامبرده و رایحه آن ها است. اما توافقی نسبی بر سر شباهت رایحه ای که از ترکیب آکوردهای مختلف، تداعی گر بوی پودرهای آرایشی و یا پودر نوزاد می شود؛ سبب شده تا هر آکوردی که در این فضا شکل گرفته و ارائه گر چنین بویی باشد را پودری بنامیم. در بسیاری از مواقع، زنبق را عامل ایجاد چنین رایحه ای معرفی می کنند که غالبا هم از زنبق انتظار چنین رایحه ای وجود دارد. اما به دلایل مختلف، از جمله طولانی بودن پروسه عصاره گیری و قیمت نجومی عصاره و ابسولوت این گل و نیز فضاهای مد نظر طراح و عطرساز، همیشه از زنبق در ساخت آکورد پودری استفاده نمی شود.

آکورد پودری، طیف وسیعی از فضاهای بویایی را شامل می شود: خاکی، نشاسته ای، چوبی (تازه و شاداب که بیشتر با استفاده از بنفشه و سنبل ایجاد می شود)، شیری و خامه ای و شیرین، رایحه مواد آرایشی نظیر پودرها و رژها و در برخی مواقع، رزینی و صمغی (وانیل، بنزویین، اپوپوناکس و صمغ های پرو و تولو در این آکورد مورد استفاده قرار می گیرند). همچنان که رایحه پودری، طیف بویایی وسیعی را شامل می شود؛ به همان میزان نوت ها و آکوردهای مختلفی در شکل گیری آن حضور دارند. از مرکباتی همچون ترنج و لیمو و پرتقال گرفته تا گیاهان و گل هایی همچون اسطوخودوس، یاس، سنبل، آفتاب پرست، رز و بنفشه. از صمغ ها و رزین هایی چون بنزویین و تولو و کهربا، تا وانیل و بادام و شکوفه ها؛ نوت ها و آکوردهایی هستند که در کنار یکدیگر قرار می گیرند تا با رایحه ای پودری و خاطره انگیز، خاطرات بویایی لذتبخشی برای دوستداران عطر رقم بزنند.

اگرچه استفاده از واژه پودری، برای یاد آوری مواد آرایشی و یا نشاسته و دیگر پودرها، در مورد یک عطر کمی نگران کننده و حتی دلسرد کننده است؛ اما هنر و نبوغ عطرسازان هنری و مستقل، این تعاریف و معیارها را زیرپا گذاشته و این هنرمندان با خلق روایحی چند لایه و پیچیده، ارائه گر آثاری ناب و بیادماندنی شده اند. آثاری لوکس، اغواگر و مدرن که بجای واژه پودری، ترجیح می دهم آنان را عطرهای بی واژه بنامم؛ عطرهایی که هر مخاطب مختار است تا آنان را با واژگان مورد نظر خود مورد خطاب قرار دهد.

در این بخش، به سراغ تعدادی از عطرهای بی واژه می رویم تا پس از لمس فضای ویژه آن ها، با هر واژه و تعریفی که از احساسات شکل گرفته پیرامون این همراهی نشأت می گیرند؛ آنان را مورد خطاب قرار دهیم.

 

Equistrius Parfum d`Empire

رقصی از تجمل و اغواگری، دلربایی و جذابیت، بر پایه هایی از پیچیدگی ها و اسرار نهفته در دل نمادها و تاریخ. عطری از خوشه ها و ساقه ها، از گلبرگ ها و دانه ها. جادوی زنبق و جیر و بنفشه؛ که همزمان خاکی و پودری و تازه است، چرکین و دودی. اکوئیستروس، تجلی تمام افسانه ها و داستان ها و ظفرمندی هاست. شاهکاری ستودنی و فاخر که طعم تلخ خاک از ازل تا ابد را در شگفت انگیزترین ابعاد ممکن به نمایش می گذارد.

  [Equistrius]

 

Iris Silver Mist Serge Lutens

نایاب، بکر، مرموز، نفیس، ناشناخته و یگانه. زنبقی از جنس طلا، ریشه هایی خاک گرفته که از دل دشت های بهشت سر بر آورده اند و چهره خاک گرفته این زنبق بی همتا را با وتیور، برجسته و ملموس ساخته اند. سایه هایی خیال انگیز از مشک و رزین و بنزویین، تکامل تاریکی ها و غنای این رایحه جاودانه اند. "پودری"، توصیف کوچک و بی مقداری برای این عطر است. هیچ واژه ای قادر به توصیف یک عطر بهشتی نیست.

  [Iris Silver]

 

Lipstick Rose Frederic Malle

محتاط و محافظه کار، باهوش و متفکر، صمیمی و جذاب. افسون بی انتهایی از یک آرایش ساده اما فراموش نشدنی. ابریشم رز، ظرافت های بنفشه را پوشش می دهد و با همراهی مشک، وجوه پودری و آرایشی خود را قوام می بخشد تا بر پایه ای مطبوع و دلنشین از وانیل، این اغواگری بی پایان را کامل کند.

  [Lipstick Rose Frederic Malle]

 

Homme Intense Christian Dior

زنبق سرکش، آتشین و سوزان، اما همچنان لطیف و شاعرانه. چه تناقض شگفت انگیزی و چه جذابیت بی همتایی! اوم اینتنس، رهبر عطرهای لوکس و پرجاذبه دوران ما است؛ خواه مخالف آن باشید یا شیفته آن، نمی توان منکر تأثیر این اثر بیاد ماندنی بر جهان عطر شد. ارائه چهره ای لطیف و پودری که از رایحه محصولات زیبایی سخن بگوید اما در قلب خود، طوفانی از گرمای سوزان و شگفت انگیز چوبی-دودی سخن بگوید؛ جسارتی است که همچنان یگانه و منحصر به دیور اوم اینتنس است.

  [Homme Intense Christian Dior]

 

Mimosa Pour Moi L`Artisan Parfumeur

در سومین دهه از حیات خود، میموسای ل آرتیزان همچنان نجیب و اصیل و ساده است. تواضعی ستودنی و ظرافتی جهانگشا در رایحه این عطر جریان دارد که از شور و سرمستی بهار با ساده ترین واژگان، اثرگذارترین ترانه ها را می سراید. میموسای پودری و باران خورده، شفاف و معصوم که بر لایه هایی از برگ های سبز و تازه و وانیل ملایم و نرم شکفته است.

  [Mimosa Pour Moi L`Artisan Parfumeur]

 

Damascus Dr Gritti

تنباکو و پچولی خاکی و نمناک، دارچین گرم و مر دودی و خاکستر آلود که بر پایه ای از چوب صندل با یکدیگر ادغام شده اند؛ احساس عجیب و ناشناخته ای را القا می کنند که از غبار و پودر و اغواگری سرشار است. دمشق ناشناخته، متفاوت و بیاد مامدنی است!

  [Damascus Dr Gritti]

 

Rue Rance Eau Sublime Rance 1795

او سابلایم، باشکوه و مغرور، ناب و متعالی، فاخر و جاودانه است. تابناک و با طراوت، در نغمه هایی از ترنج و سنبل شکفته می شود و با نجواهایی فرا زمینی که از قلبی آکنده از زنبق، زنبق دره و یاس شیروانی به مشام می رسند؛ می آمیزد و سر انجام، حس پودری و سراسر تجمل و افسون خود را در پایه ای از مشک و وانیل به کمال می رساند.

  [Rue Rance Eau Sublime Rance 1795]

 

Gourmandises Keiko Mecheri

از یک بطری بسیار نفیس و چشم نواز که نبوغ و دقت و خلاقیت یک طراح را به نمایش میگذارد؛ رایحه ای استشمام می شود که در بی نهایت لذت و شکوه جای گرفته است. عطری از آمیزش آکورد پودری حاصل از همراهی کشمران و آمبرته و ترنج با زعفران و آکورد شکلاتی بر حریر رز، نرم و مخملی و ناب. این عطر، متفاوت از آنچه خواهد بود که با عنوان آکورد پودری تجربه کرده اید: با طراوت و لذیذ و مرموز، ناب و باشکوه و مسحور کننده.

  [Gourmandises Keiko Mecheri]

 

1889 Moulin Rouge Histoires de Parfums

مولین غوژ! چگونه آن را توصیف کنم؟ گرم؟ اغواگر؟ فاخر؟ یگانه؟ بیاد ماندنی؟ مرموز؟ بله! همه این اوصاف مناسب این اثر ستودنی هستند. ترکیبی از یک شبانه آرام، از آرامشی پس از یک شب پر هیاهو و آکنده از موسیقی و پایکوبی. مولین غوژ، دعوتی به بی مهابا بودن و لذت بردن است. ترکیب گیرایی از زنبق و آکورد آلو که با نوازش های رز، در لایه هایی از دارچین، مشک و پچولی می آمیزد تا احساسی بی همتا را برای ساعت ها همراه شما سازند.

  [1889 Moulin Rouge Histoires de Parfums]

 

Impossible Iris Ramon Monegal

زنبق استفاده شده در این عطر، در واقع زنبق مصنوعی و آزمایشگاهی است و حس طبیعی ریشه های زنبق را در خود ندارد. اما نبوغ هنرمند ارزنده ای بنام رامون مونگال سبب شده تا علی رغم طبیعی نبودن این آکورد، شما شیفته رایحه جادویی و آرامش بخش این اثر شوید. همراهی آکورد زنبق با میموسا و ایلنگ، در خامه ای ترین و درخشان ترین حالت ممکن، شما را شگفت زده خواهد کرد و لمسی از میوه های جنگلی، یاس و نوت های چوبی، قدرت و پیچیدگی را به این رایحه القا خواهد کرد. یک طراوت بهجت انگیز و لوکس.

  [Impossible Iris Ramon Monegal]

ادامه دارد...

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی