اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960121245767114

آموزش تخصصی مراقبت از پوست و مو

کد: 13960121245767114

https://goo.gl/APmY6q

، تهران , (اخبار رسمی): پوست شما نقش زیادی در زیبایی شما ایفا می کند. از شما در محیط زیست محافظت کرده و به کنترل درجه حرارت بدن ، مایعات و تعادل بدنتان کمک میکند، همچنین گیرنده های عصبی لمس، درد و احساس فشار را در بردارد.

آموزش تخصصی مراقبت از پوست و مو (skin care) با مدرک معتبر

به گزارش روابط عمومی موسسه گلاب، تغییرات پوستی قابل رویت ترین نشانه های پیری است. نشانه های آشکار افزایش سن شامل چین و چروک و افتادگی پوست،سفید یا خاکستری شدن مو هستند.

پوست شما نقش زیادی در زیبایی شما ایفا می کند. از شما در محیط زیست محافظت کرده و به کنترل درجه حرارت بدن ، مایعات و تعادل بدنتان کمک میکند، همچنین گیرنده های عصبی لمس، درد و  احساس فشار را در بردارد.
 
اگر تاکنون به مراقبت از پوستتان توجه نکرده‌اید سریع‌تر اقدام کنید چراکه پیری پوست از حوالی 30-20 سالگی شروع می‌شود، زمانی که شما هنوز هیچ آثاری روی پوست خود نمی‌بینید.

محصولات پوستی ممکن است اثربخشی چندانی روی این واقعیت نداشته باشند چرا که ژن  و نوع پوست شما، عادت‌های غذایی و آفتاب، مهم‌ترین عوامل این تغییرها هستند؛ ولی بیشتر منتظر نباشید و از هم اکنون از پیری پوست خود جلوگیری کنید . 
برای این کار شما می توانید با شرکت در دوره  آموزش فشرده ی تخصصی مراقبت پوست و مو ( که تحت نظر مرکز آموزش و پژوهش مجمع متخصصین ایران برگزاری می شود) مانع پیری زودرس پوست خود شوید.
شرکت در این دوره برای عموم آزاد است، از جمله پزشکانی  که می خواهند فعالیت بیشتر در زمینه پوستی و زیبایی داشته باشند و همچنین افرادی که  قصد اپراتوری دستگاهها ودستیار پزشکی را دارند. 

 آموزش تخصصی مراقبت از پوست و مو (Skin Care) در مرکز آموزش و پژوهش مجمع متخصصین ایران با اعطای گواهینامه معتبر International skin care certificate با سرفصل های آموزشی زیر برگزار می شود:
 
- آشنایی با روشهای زیبایی پوست
- آشنایی با انواع تیپهای پوستی 
- آناتومی پوست
- فیزیولوژی پوست 
- پاکسازی پوست 
- آب رسانی پوست 
- ماسک ها 
- ضایعات اولیه و ثانویه پوستی
- آکنه و درمان آن 
- ضد آفتابها 
- ماساژ زیبایی صورت 
- کار با دستگاههای هیدرودرمی ، RF، لیزر
- میکرونیدلینگ و میکرودرم ابریژن 


برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو ، می توانید با شماره های 66428002-021 و 66926252-021 و یا شماره همراه 09371295454 تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه گلاب

درباره موسسه راهبردی دانش پژوهان مدرسان و مدیران گلاب: آموزش، تحقیق و پژوهش ارزیابی و تجهیز متخصصان، ایراد رویداد فرهنگی، مشاوره، انتشارات، کارآفرینی موسسه فوق، تشکیلاتی است که با عنایت بر سیاست های دولت جمهوری اسلامی ایران در عرصه تخصص گرایی و دانش پروری در زمینه‌های " مدیریت کسب و کار، تربیت بدنی و ورزش حفظ الصحه و طب مکمل، صنعت زیبایی، هنر، علوم رفتاری، گردشگری، IT و فناوری اطلاعات" بر طبق آیین نامه های اجرایی از وزارتخانه ها، نهادها و سازمان های ملی و منطقه ای دارای شخصیت حقوقی با محدوده فعالیت در سطح کشور اهداف و ماموریت های سازمانی خود را با بهره مندی از پشتوانه علمی و دانشگاه های معتبر و کارشناسان ارشد حوزه های گوناگون برنامه ریزی و اجرا می نماید. "مرکز راهبری دانش پژوهان، مدرسان و مدیران گلاب" Golab_Educational_Institution@

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی