اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960124245886450

شرکت فروشگاه‌های اورست مدرن پارس نرم‌افزارهای منابع انسانی دیدگاه را برگزید

کد: 13960124245886450

https://goo.gl/kaK59x

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای اورست مدرن پارس با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه مدیریت منابع انسانی به جمع مشتریان چارگون پیوست.

شرکت فروشگاه‌های اورست مدرن پارس نرم‌افزارهای منابع انسانی دیدگاه را برگزید

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای اورست مدرن پارس با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه مدیریت منابع انسانی به جمع مشتریان چارگون پیوست.

حمیدرضا ترکمان، کارشناس فروش محصول به روابط عمومی چارگون گفت: شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای اورست مدرن پارس از میان محصولات راهکار منابع انسانی دیدگاه نرم‌افزارهای حضور و غیاب، ‌حقوق و دستمزد، پرسنلی را برای نخستین همکاری خود با چارگون برگزیده است.
وی افزود: افزایش کارآیی و کمک به عملکرد بهتر سازمان، مهمترین ویژگی نرم‌افزارهای راهکار منابع انسانی دیدگاه است.
به گفته کارشناس فروش محصول چارگون، سیستم مدیریت منابع انسانی «دیدگاه» این امکان را می‌دهدتا با مکانیزه کردن کلیه فرآیندهای مدیریت منابع انسانی از اتلاف منابع جلوگیری و یکپارچگی بین سیستم‌ها به افزایش بهره‌وری سازمانی منجر شود.
ترکمان خاطرنشان کرد: متمرکز کردن اطلاعات کارکنان و انجام امور مرتبط با احکام و پرونده‌های پرسنلی، ساختار پویا، فرمول‌پذیری و قابلیت کسب مکانیزه اطلاعات و ایجاد امنیت آنها را می‌توان از مهمترین ویژگی‌های نرم‌افزار پرسنلی دیدگاه دانست.
وی ادامه داد: نرم‌افزار حقوق و دستمزد دیدگاه نیز با قابلیت ارتباط یکپارچه و منسجم با نرم‌افزار پرسنلی برای دریافت اطلاعات استخدامی و همچنین پیوستگی با نرم‌افزار حضور و غیاب برای دریافت گزارشا‌های عملکرد کارکنان، زیرساختی قوی برای ارسال گزارشات به نرم‌افزار حسابداری محسوب می‌شود.
گفتنی است ؛مدیریت این پروژه از سوی چارگون به جناب آقای علی قاسم‌پور واگذار شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چارگون

ما به سازمان‌ها در بهینه‌کردن بهره‌وری به منظور افزایش کارآیی یاری می‌رسانیم.در طول حیات شرکت، بر روی نیازمندی‌های آشکار و پنهان بازار هدف متمرکز شده‌ایم و به این ترتیب با ارائه راهکارهای خلاق و بومی‌سازی شده، پاسخگوی مشکلات سازمان‌های ایرانی هستیم. راهکارهای ما شامل بستر ارتباطی یکپارچه اتوماسیون اداری و نیز راهکارهای برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمانی در حوزه‌های منابع انسانی، مالی و لجستیک است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]