اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960222248766890

با ورود تدریجی هواپیماهای نو به کشور

بزرگ‌ترین فروشگاه هوانوردی کشور فعالیت خود را از سر می‌گیرد

کد: 13960222248766890

https://goo.gl/PgJTDs

، تهران , (اخبار رسمی): پس از چهارسال وقفه با ورود تدریجی هواپیماهای نو به کشور، بزرگ‌ترین فروشگاه هوانوردی کشور با نام «پروزاسازان» فعالیت خود را از سر می‌گیرد.

فروشگاه هوانوردی پروازسازان

مدیر مجموعه هوانوردی پروازسازان با بیان این خبر گفت: امروزه صنعت هوانوردی کشور، طلایی‌ترین روزهای خود را پس از انقلاب اسلامی سپری می‌کند و پس از سال‌ها درهای کشور به روی جدیدترین فناوری‌های حمل و نقل تجاری هوایی باز شده است و شاهد ورود جدیدترین ایرباس‌های روز دنیا و در آینده نزدیک انواع مشابه شرکت‌های دیگر نظیر بوئینگ خواهیم بود.

مسیح بنی‌طبا افزود: با توجه به ورود ناوگان جدید و نیاز به جذب خلبان در شرکت‌های هواپیمایی افراد زیادی به فراگیری علم و هنر هوانوردی و خلبانی اشتیاق نشان داده‌اند که با توجه به حساسیت‌های آموزشی در این صنعت و کمبود منابع به‌روز آموزشی و کمک آموزشی در کشور، فروشگاه و مجموعه هوانوردی پروازسازان در سال 92 تاسیس شد.

بنی‌طبا تصریح کرد: مجموعه پروازسازان با وجود موفقیت‌هایی به حالت غیرفعال درآمده بود اما در حال حاظر با تغییر در تیم هیئت‌مدیره و سیاست‌های مجموعه، دوباره با اهداف جدید و غیرانتفاعی در کنار بخش فروشگاهی بازگشایی می‌شود.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پرواز سازان

فروشگاه هوانوردی پروازسازان ابتدا در تابستان سال 92 با هدف تسهیل در تامین مایحتاج دانشجویان هوانوردی کشور راه اندازی و مدتی فعالیت نمود اما به علت عدم تامین سرمایه نقدی مورد نیاز مجموعه ، ناچارا به صورت موقت به حالت غیرفعال درآمد . مجددا فروشگاه هوانوردی پروازسازان در ابتدای سال 96 با تغییرات عمده در طراحی سایت ، سیاست های مجموعه و تیم اداره کننده جدید افتتاح و آماده خدمت رسانی به تمامی همراهان جدید و قدیمی و همچنین تک تک عزیزان فعال در زمینه هوانوردی و علاقه مندان به این صنعت می باشد . امید است که با یاری خدا و اعتماد شما همراهان عزیز بتوانیم به هدف خود یعنی ارائه خدمات صادقانه به شما همراهان عزیز برسیم .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]