اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960412253334727

کتاب «لاکی زندگی» منتشر شد

کد: 13960412253334727

https://goo.gl/yQi862

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب «لاکی زندگی» در حوزه فرش از سوی انتشارات مشق شب منتشر شد.

کتاب «لاکی زندگی» منتشر شد

کتاب لاکی زندگی در قطع خشتی و با قیمت 9000 تومان راهی بازار نشر شده است.

مدیرمسئول انتشارات مشق شب گفت: کتاب لاکی زندگی بعد از کتاب «نامه‌های تنهایی» و ترجمه رمان موفق و پرفروش «خون گل‌ها» به عنوان سومین اثر نازیلا دریایی، شامل دل‌نوشته‌هایی در حوزه فرش است.

رضا هوشمند افزود: «لاکی زندگی» و خوانش دوباره و سه‌باره آن، انسان را وامی‌دارد که برای چیدمان خانه، مبلمان زندگی و سلیقه خانه دل، طرحی نو دراندازد؛ آنجا که فرش امن، محکم، دوست و همراه با نخستین قدم‌ها و آخرین عبورها است.

هوشمند با بیان این‌که نویسنده کتاب، واژه زیبا و دست‌نیافتنی در تار و پود فرش ریخته است، گفت: باید روی فرش، بزرگ‌ترین تابلوی خانه با نگاه قدم زد.
مدیرمسئول انتشارات مشق شب، لاکی زندگی را ماجرای پیرامون زندگی خود نویسنده دانست و گفت: نویسنده به تخصص فرش را می‌شناسد و می‌داند که رزق دلش همه از تار و پود فرش است و آمیختگی دانش و شعر یعنی همین لاکی زندگی.
هوشمند تصریح کرد: کتاب لاکی زندگی، دل‌نوشته‌های آگاهانۀ بانویی مانوس با فرش، این هنر بدیع ایرانی است.
این کتاب در قطع خشتی و با قیمت 9000 تومان و تصویرگری محمدامین عدل‌خواه طراح فرش، راهی بازار نشر شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مشق شب

انتشارات مشق شب، ناشر تخصصی کتب مرجع و نشریات درون سازمانی، با هدف رشد و تعالی فرهنگ، ادب، هنر و دانش ایران عزیز پا به عرصه نشر گذاشته است؛ مصمم در تحقق آرمان‌هایش که همانای مشق وطن، توسعه و انتشار باورهای زنان و مردان خجسته و فرخ‌پی این مرز و بوم است. «مشق شب» در جذب اندیشه‌های ناب، صاحبان قلم و نخبگان دانش و فرهنگ همیشه پیشتاز بوده و از هر فرصتی برای دوستی با اهالی قلم استقبال کرده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب