اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960524257952518

به میزبانی دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شد:

نخستین پیش‌نشست تخصصی همایش بین‌المللی صلح و دیپلماسی فرهنگی

کد: 13960524257952518

https://goo.gl/jMn5bk

، بوشهر , (اخبار رسمی): اولین پیش‌نشست تخصصی همایش بین‌المللی صلح و دیپلماسی فرهنگی با سخنرانی‌های دکتر محمد نصیری، دکتر گرهولد از دانشگاه گیسن آلمان و دکتر محمد اخگری از دانشگاه صدا وسیما در دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شد.

نخستین پیش‌نشست تخصصی همایش بین‌المللی صلح و دیپلماسی فرهنگی
نخستین پیش‌نشست تخصصی همایش بین‌المللی صلح و دیپلماسی فرهنگی

به گزارش روابط عمومی همایش بین‌المللی صلح و دیپلماسی فرهنگی، دبیر این همایش گفت: هدف از برگزاری این نشست‌ها آن است که ارتباطات را بیشتر کنیم و فضای علمی را با نگاهی آکادمیک و دانش‌بنیان ایجاد کنیم.

محمد نصیری افزود: همچنین نشست دیگری با مبحث صلح و دیپلماسی گفتمان را در دانشکده جهان دانشگاه تهران و سایر کشورها برگزار خواهیم کرد. 

نصیری تاکید کرد: همه تلاش‌ ما این است که حرکت اولیه را تقویت کنیم و دبیرخانه دائمی صلح و دیپلماسی را شکل دهیم و کمیته علمی از استادان ایران و سایر کشورها نظیر  ایتالیا، آلمان، اتریش و ...را تشکیل دهیم تا یک دیپلماسی گفتمانی ایجاد شود.

در ادامه نشست دکتر گرهولد استاد دانشگاه گیسن آلمان در خصوص بازتاب ادبیات فارسی در ادبیات دوره رمانتیسم آلمان و دکتر محمد اخگری استاد دانشگاه صداوسیما با عنوان «صلح دستان او؛جایگاه ادبیات اسلامی- ایرانی در صلح و آشتی جهانی با نگاهی به تاثیر‌پذیری گوته از حافظ » سخنرانی کردند. 

گفتنی است شرکت‌کنندگان در این پیش نشست استادان و پژوهشگرانی از دانشگاه امام صادق(ع)، الزهرا، تهران، اصفهان، فرهنگیان و ... بودند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مبین

موسسه سفیران فرهنگی مبین دارای پروانه فعالیت موسسات فناوری از پارک علم و فناوری خلیج فارس، عضو انجمن بین المللی پارک های علم و فناوری جهان (IASP)، با پنج سال سابقه حرفه ای در انجام پژوهش های کاربردی، آموزش های تخصصی، برگزاری همایش های علمی و .... می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]