اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960913270290011

تخفیف استثنایی سه روزه دفترشما به مناسبت میلاد پیغمبر

کد: 13960913270290011

https://goo.gl/aoQwL2

، تهران , (اخبار رسمی): دفتر شما در اقدامی کم سابقه به مناسبت میلاد پیامبر تنها در سه روز 15 ، 16 و 17 آذرماه بسته‌های خود را با تخفیف 23 تا 32 درصد عرضه می‌کند.

تخفیف استثنایی سه روزه دفترشما به مناسبت میلاد پیغمبر
تخفیف استثنایی سه روزه دفترشما به مناسبت میلاد پیغمبر

دفتر شما به مناسبت میلاد پیامبر تنها در سه روز 15 ، 16 و 17 آذرماه بسته‌های خود را با تخفیف 23 تا 32 درصد عرضه می‌کند.

به گزارش روابط عمومی دفتر شما، عیدی این مجموعه دانش بنیان در روز میلاد پیامبر اسلام و امام جعفر صادق عرضه‌ی بسته‌های منشی مجازی و تلفن گویا با تخفیف استثنایی است.

دفتر کار مجازی دفتر شما به مناسبت میلاد پیامبر تنها در سه روز 15 ، 16 و 17 آذرماه بسته‌های خود را با تخفیف 23 تا 32 درصد عرضه می‌کند.

برای استفاده از این تخفیف، کافی است پس مراجعه به سایت دفتر شما از بخش تعرفه‌های سرویس منشی و تلفن گویا بسته‌ی مورد نیاز مورد نظر خود را انتخاب کنید و بعد از ثبت خرید (در صفحه پیش فاکتور) کد تخفیف  milad را وارد کنید تا تخفیف ویژه برای شما لحاظ شود.

این تخفیف، ویژه‌ی‌ مشتریان جدیدی است که شماره ثابت تهران خریداری کنند.

سرویس تلفن گویا دفتر شما بدون نیاز به نصب هیچگونه نرم افزار، سخت افزار، سیم کشی و یا حتی خرید خط تلفن، کلیه‌ی امکانات ارتباطی سیستم تلفن گویا را برای شما فراهم می‌آورد.

سرویس منشی مجازی دفتر شما هم اپراتوری است که بدون اینکه در محل کار شما حضور داشته باشد، به صورت حرفه‌ای تمامی تماس‌های کاری شما را مدیریت می‌کند و شما را از استخدام منشی و هزینه‌های حقوق، بیمه و مزایا، اجاره دفتر کار و خریداری تجهیزات اداری بی‌نیاز می‌کند.

منشی حرفه‌ای دفتر شما  با اطلاعات و دستور العملی که در اختیارش قرار می‌دهید، مشتریانتان را راهنمایی کرده و  صورت لزوم تماس آن‌ها را به شما وصل می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر به سایت دفترشما مراجعه کنید:  http://daftareshoma.com/

یا با بخش فروش به شماره 284201-021 تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفترشما

خدمات دفتر شما ریشه در زمینه دورکاری مرکز تماس و اپراتوری دارد. این موسسه اعتقاد دارد که دفتر کار و کلیه امور مربوطه می‌بایست به صورت دورکاری انجام شود و آمادگی خود را برای ارائه هرگونه خدمات دفتری اعلام می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]