اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961012274346226

اختصاصی نسیم اقتصاد:

حمایت بانک‌های خصوصی به‌ویژه بانک پارسیان از صنایع کوچک

کد: 13961012274346226

https://goo.gl/FKj3Yh

، تهران , (اخبار رسمی): معاون وزیر صنعت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: بانک‌های دولتی و خصوصی همکاری خوبی با وزارت صنعت داشته‌اند که در این میان عملکرد بانک‌های خصوصی پررنگ‌تر از همیشه نمود داشته است که امید می‌رود در نتیجه این همکاری فضای کسب و کار رونق بیشتری بگیرد.

حمایت بانک‌های خصوصی به‌ویژه بانک پارسیان از صنایع کوچک
حمایت بانک‌های خصوصی به‌ویژه بانک پارسیان از صنایع کوچک

صادق نجفی درگفتگوی اختصاصی با نسیم اقتصاد بیان کرد: در جلسه‌ای که با دکتر پرویزیان رئیس کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی کشور داشتیم مقرر شد برای همکاری بیشتر با این سازمان به منظور گسترش رونق در فضای کسب وکار همکاری‌هایی داشته باشیم که این امر نوید اتفاقات مثبتی در صنایع کوچک و متوسط خواهد بود. 

از سوی دیگر معاون طرح و برنامه‌ریزی صنایع کوچک و شهرهای صنعتی از همکاری بانک‌های خصوصی به ویژه بانک پارسیان درحمایت از صنایع کوچک خبر داد و گفت: بانک‌های خصوصی خصوصا بانک پارسیان در طرح رونق طرح‌های صنعتی حضور فعال داشته‌اند و با ارائه تسهیلات خوب ما را در مسیر حمایت از صنایع کوچک و متوسط یاری داده‌اند.

مقیمی‌ افزود:  در این جلسه مقرر شد با برقراری نشست با بانک‌های خصوصی و دولتی طرح مسئله حمایت از صنایع را آغاز کنیم و تا به کمک این سازمان‌ها نسبت به حمایت و ارائه تسهیلات به صنایع کوچک ومتوسط اقدامات لازم را انجام دهیم. 

وی درادامه اظهار کرد: بخشی از طرح‌ها درقالب ارائه تسهیلات از سوی بانک‌ها اداره می‌شود که البته قرار است منابع بانک‌های دولتی نیز به آن اضافه شود و همین امر با ایجاد کردن یک فضای رقابتی سالم میان بانک‌ها باعث می‌شود تا هر بانکی که خدمات بهتری ارائه کند در قالب تفاهم نامه با آن همکاری کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نسیم اقتصاد

این پایگاه خبری در تابستان سال 1395 از سوی وزارت ارشاد اسلامی، مجوز خود را به منظور انتشار اخبار اقتصادی و تحلیل آنها، اخذ کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه