اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961124282026226

اختصاصی نسیم اقتصاد:

«کتوکا» در خصوص قرادادهای خارجی شفاف‌سازی کرد

کد: 13961124282026226

https://goo.gl/4vZ95X

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا در خصوص شایعات مطرح شده درخصوص انعقاد قراردادهای خارجی شفاف سازی کرد.

«کتوکا» در خصوص قرادادهای خارجی شفاف‌سازی کرد
«کتوکا» در خصوص قرادادهای خارجی شفاف‌سازی کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری نسیم اقتصاد، به دنبال شایعاتی که در خصوص انعقاد قراردادهای خارجی با این شرکت مطرح شده و قیمت سهام آن را دستخوش تغییر کرده، «کتوکا» اعلام کرد به استناد ماده ۲ مکرر ۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان به اطلاع می‌رساند پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر سرمایه گذاران خارجی و امضای قراردادهای جدید، به استحضار می‌رساند این شرکت هیچ گونه قرارداد جدید که اثر با اهمیت بر درآمد پیش بینی و افشاء شده هرسهم سال ۱۳۸۶ داشته باشد (پیش بینی هر سهم ۳۴۰ ریال) منعقد نکرده است و تاکنون هیچ گونه توافقی با سرمایه گذاران خارجی انجام نشده است.

همچنین در این نامه آمده است، بدیهی است در صورت وقوع هر گونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان افشا می‌شود.

گفتنی است به دنبال طرح شایعه انعقاد قراردادهای خارجی در «کتوکا» قیمت سهم طی دو ماه اخیر بیش از 33 درصد رشد کرد و از محدوده 300 تومان تا بالای مرز 400 تومان افزایش را تجربه کرد. این در حالی است که با شفاف سازی انجام شده، سهم در روز جاری و حتی در مرحله پیش گشایش با صف فروش مواجه شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نسیم اقتصاد

این پایگاه خبری در تابستان سال 1395 از سوی وزارت ارشاد اسلامی، مجوز خود را به منظور انتشار اخبار اقتصادی و تحلیل آنها، اخذ کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه