اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961228288600005

اعلام ساعات کاری اخبار رسمی در تعطیلات نوروز

کد: 13961228288600005

https://goo.gl/G8miD5

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف ارائه خدمات برتر در طی تعطیلات نوروز 97، سامانه اخبار رسمی، خدمات اجرای کمپین رسانه‌ای و روابط عمومی خود را به صورت آنلاین در تمامی روزهای تعطیل به کاربران خود ارائه خواهد داد.

اعلام ساعات کاری اخبار رسمی در تعطیلات نوروز
خدمات آنلاین اخبار رسمی در روزهای تعطیل نوروز

این خدمات پشتیبانی اخبار رسمی با شعار «نیستیم ولی هستیم» با هدف حفظ کیفیت خدمات در طی تعطیلات نوروز ارائه می‌شود.

خدمات اخبار رسمی در طی تعطیلات نوروز (29 اسفند الی 5 فروردین و 10 الی 13 فروردین) به صورت آنلاین و از راه دور به کاربران ارائه خواهد شد و کاربران محترم می‌توانند با استفاده از امکانات دفتر روابط عمومی آنلاین خود در اخبار رسمی، اقدام به انتشار محتوا در پایگاه خبری و ثبت سفارش اجرای کمپین رسانه‌ای کنند.

مشاوره و پشتیبانی تلفنی از طریق شماره‌های ثابت دفتر و پشتیبانی آنلاین در داخل پنل، در این روزها امکان‌پذیر نیست ولی تیم مشاوره و پشتیبانی از طریق موبایل، ایمیل و تلگرام پاسخگوی کاربران در طی روزهای تعطیل خواهند بود.

به همین جهت، اخبار رسمی سه شماره موبایل برای ارتباط با بخش مشاوره و پشتیبانی از طریق تماس و تلگرام را در سایت اصلی و داخل پنل کاربری برای تماس ضروری قرار داده است.

همچنین ایمیل [email protected] و امکان ارسال تیکت از داخل پنل کاربری و همچنین بخش تماس با ما در سایت اصلی برای پاسخ به سوالات فنی و مشکلات احتمالی در دسترس است.

گفتنی است در طی این تعطیلات، تمامی کمپین‌ها طبق روال عادی بررسی و در پایگاه خبری اخبار رسمی به آدرس news.AkhbarRasmi.com منتشر می‌شوند اما توزیع و بازنشر محتوا در سایر رسانه‌ها از روز 5 فروردین انجام می‌شود.

بنابراین تمامی کاربران محترم می‌توانند طبق روال عادی سفارش اجرای کمپین رسانه‌ای خود را در سامانه اخبار رسمی ثبت کرده که بخش انتشار آن در پایگاه خبری اخبار رسمی، طبق روال عادی انجام شده و توزیع و بازنشر آن در سایر رسانه‌ها و دریافت گزارش بازخورد از روز 5 فروردین انجام خواهد گرفت.

این خدمات پشتیبانی اخبار رسمی با شعار «نیستیم ولی هستیم» با هدف حفظ کیفیت خدمات در طی تعطیلات نوروز ارائه می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]