اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970222295320005

اخبار رسمی در نمایشگاه دستاوردهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حضور دارد

کد: 13970222295320005

https://goo.gl/vKFXTn

، تهران , (اخبار رسمی): اخبار رسمی یکی از شرکت‌های دانش بنیان فعال در حوزه فناوری ارتباطات، در نمایشگاه دستاوردهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که در هفته ارتباطات برگزار می‌شود حضور خواهد داشت. این نمایشگاه از تاریخ 23 الی 27 در محل مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

اخبار رسمی در نمایشگاه دستاوردهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حضور دارد
اخبار رسمی در نمایشگاه دستاوردهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حضور دارد

نمایشگاه دستاوردهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از تاریخ 23 تا 27 اردیبهشت ماه 1397 در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود. در این نمایشگاه که به مناسبت هفته ارتباطات برگزار می‌شود 25 شرکت فناوری و استارتاپ در ایران شرکت کرده‌اند.

این نمایشگاه در محل مجلس برای بازدید نمایندگان مجلس از دستاوردها و فعالیت‌های شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها در حوزه فناوری ارتباطات برگزار شده است.

هدف از برگزاری این نمایشگاه، برقراری ارتباط بین استارتاپ‌ها و وزارت ارتباطات، تعیین روند کار فعالان این حوزه با وزارت ارتباطات و بررسی مشکلات و موانع قانونی آن‌ها است. با توجه به بازدیدکنندگان این نمایشگاه، که نمایندگان دولت هستند، استارتاپ‌ها می‌توانند از نزدیک با آن‌ها گفت‌وگو داشته و از این فرصت برای برقراری ارتباط و تسهیل روند رفع موانع قانونی و یا وضع قوانین جدید بهره بگیرند.

اخبار رسمی به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در حوزه روابط عمومی در این نمایشگاه حاضر خواهد بود.

از دیگر شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه می‌توان به اسنپ، تپسی، علی بابا، کافه بازار، زودل، نوار، آواتک، شتاب‌دهنده فارابی، رایتل، شرکت مخابرات و شرکت‌های وابسته به وزارت ارتباطات اشاره کرد.

مجید کثیری، مدیرعامل اخبار رسمی در خصوص این نمایشگاه و اهمیت حمایت‌های قانونی و حمایتی از کسب‌وکارهای آنلاین گفت: «فناوری ارتباطات و استارتاپ‌ها، بستر نوین ایجاد اشتغال در کشوری است که بیشترین میزان دانشجویان فارغ‌التحصیل را در منطقه دارد. ضریب نفوذ اینترنت در سال‌های اخیر به بالاترین میزان در منطقه خاورمیانه رسیده است و سرعت رشد کسب‌وکارهای اینترنتی در ایران به بالاترین میزان در منطقه دست یافته است اما بسترهای قانونی و حمایتی لازم برای این نوع کسب‌وکارها همچنان فراهم نشده است. این کسب‌وکارها بیشتر از اینکه به حمایت‌های مالی و وام نیاز داشته باشند، نیاز به تسهیل فضای کسب‌وکار خود دارند تا بتوانند به جای صرف وقت برای حل مسائل حقوقی و قانونی خود همچون مسائل دارایی و تامین اجتماعی بر رشد خدمات خود بپردازند.»

وی در ادامه افزود: «کالای ایرانی فقط کالا نیست بلکه شرکت‌های آنلاین که در بستر آنلاین فعالیت می‌کنند و خدمات ارائه می‌دهند در حال رقابت با شرکای خارجی هستند. عدم حمایت از این کسب‌وکارها باعث استفاده کاربران از شبکه‌های خارجی خواهد شد. در سال حمایت از کالای ملی، دولتمردان باید به حمایت بیشتر از فعالان عرصه آنلاین بپردازند.»

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]