اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970313298890005

در همایش تجربه کسب‌و‌کار دیجیتال مطرح شد

اهمیت مدل کسب‌و‌کار در موفقیت استارتاپ‌‌ها

کد: 13970313298890005

https://goo.gl/sS4zL6

، تهران , (اخبار رسمی): همایش کسب‌وکار دیجیتال، با هدف انتقال تجربه استارتاپ‌ها دهم خرداد ماه ۱۳۹۷، در سالن اجتماعات مجمتع عالی هادی با همت دفتر شما برگزار شد. هدف این همایش به اشتراک گذاشتن تجربیات استارتاپ‌های موفق و کسب‌وکارهای نوپا بود. مجید کثیری؛ مدیرعامل اخبار رسمی یکی از سخنرانان این همایش بود.

اهمیت مدل کسب و کار در موفقیت استارتاپ‌‌ها
اهمیت مدل کسب‌و‌کار در موفقیت استارتاپ‌‌ها

این همایش که با حضور مدیران استارتاپ‌های موفق و کسب‌وکارهای نوپا برگزار شد، به اهمیت مدل کسب و کار در موفقیت استارت‌آپ‌ها پرداخته شد.

در این همایش مدیران عامل‌ استارتاپ‌های اخبار رسمی، ایوند، کاموا، زرین‌پال، دفتر شما و تسکولو حضور داشتند. این همایش در ۳ بخش کلی سخنرانی، پنل تخصصی و جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد. همایش با سخنرانی محمد مهاجر، مدرس دانشگاه و مشاور بازاریابی و مجید کثیری، مدیرعامل اخبار رسمی آغاز شد و در ادامه پنل تخصصی با حضور مدیران عامل استارتاپ‌های تسکولو، زرین‌پال، دفتر شما، کاموا و ایوند ادامه یافت.

در این همایش مجید کثیری مدیرعامل اخبار رسمی، با معرفی استارتاپ خود، به انتقال تجربه استارتاپ خود در ۳ سال مدیریت پرداخت. کثیری اشاره کرد که اخبار رسمی در یک سال گذشته به Product-Market Fit رسیده‌ و این در حالی است که در ۲ سال قبل از آن، اخبار رسمی فراز و فرودهای بسیاری را تجربه کرده بود.

مدیرعامل اخبار رسمی با معرفی مدل (SAAS - Software As A Service) به شرکت‌کنندگان، به این نکته اشاره کرد که ارائه بخشی از خدمات شرکت به صورت رایگان می‌تواند زمینه‌ساز تبدیل بخشی از کاربران به مشتری غیر رایگان یا Premium شود. کثیری دلیل این موضوع را نیاز کاربران رایگان سیستم به خدمات بیشتر و کسب اعتماد آنها به سیستم دانست.

کثیری به تشریح بیشتر مدل SAAS و AARRR در استارتاپ اخبار رسمی پرداخت و گفت این مدل‌ها تلاش می‌کنند مخاطب را از سیستم استفاده از خدمات رایگان به سمت استفاده از سیستم غیر رایگان بیاورد. او ادامه داد که با اندازه‌گیری دقیق هزینه جذب هر مشتری (CAC - Customer Acquisition Cost) ممکن است به یک مخاطب یک سال سرویس رایگان داده شود و بعد از یک سال او به جمع مشتریان Premium می‌پیوندد. نکته مهم این است که میزان درآمد مشتریان Premium بتوانند هزینه‌های تمامی مشتریان رایگان را پوشش دهد.

در ادامه این همایش، فرهاد هدایتی‌فر، مدیرعامل استارتاپ تسکولو، مصطفی امیری، مدیرعامل زرین پال، علی دشتی، مدیرعامل دفتر شما، هادی فرنود، مدیرعامل کاموا و حمیدرضا احمدی مدیرعامل ایوند به انتقال تجربه استارتاپ‌های خود پرداختند، از چالش‌های استارتاپ های B2B صحبت کردند و به پرسش‌های حضار پاسخ دادند.

شایان ذکر است این همایش با همت مجموعه دفتر شما، عرضه‌کننده خدمات ارتباطی در حوزه دفترکار مجازی در ایران، برگزار شده بود.

در پایان با افطاری و پذیرایی از مهمانان و شرکت‌کنندگان این همایش به اتمام رسید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]