اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970321299880005

کد اعتباری 200 هزار تومانی HelloSummer

کمپین تابستانه اخبار رسمی

کد: 13970321299880005

https://goo.gl/oXZv9m

، تهران , (اخبار رسمی): اخبار رسمی به مناسبت نزدیک شدن به تابستان، کد اعتباری HelloSummer را به مبلغ 200 هزار تومان برای هر خرید به علاوه 10 درصد شارژ برای خرید بعدی در نظر گرفته است.

کمپین تابستانه اخبار رسمی
کمپین تابستانه اخبار رسمی

ابتدای هر فصل فرصتی برای برنامه‌ریزی کمپین‌های رسانه‌ای برندها و کسب‌وکارها است. اجرای زودهنگام کمپین‌های رسانه‌ای و روابط عمومی آنلاین می‌تواند زیرساختی برای تبلیغات آنلاین و آفلاین برندها در زمان اجرای کمپین باشد. با این کار اذهان مخاطبان برای اجرای کمپین‌های آینده  آماده می‌شود. در همین راستا اخبار رسمی، برای حمایت از کسب‌وکارها، کمپین تابستانه‌ای در نظر گرفته است که با استفاده از این کمپین اعتباری معادل 200 هزار تومان در هر خرید اعمال می‌شود. 

کاربران اخبار رسمی از تاریخ 22 خرداد ماه می‌توانند با استفاده از کد اعتباری HelloSummer علاوه بر تخفیف 200 هزار تومانی برای اجرای هر کمپین‌ رسانه‌ای، به میزان 10درصد برای خرید بعدی اعتبار دریافت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای استفاده از این کد اعتباری که زمان محدودی دارد ثبت نام کرده و یا در صورت داشتن ثبت نام به حساب کاربری خود در اخبار رسمی مراجعه و نسبت به خرید خود اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]