اطلاعات تماس
  • 021887*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970329301258586

سپهر ماهان با تکیه بر توانمندی‌های فنی موفق به جذب دو مشتری جدید شد

موفقیت چشمگیر سپهر ماهان در گسترش تعداد مشتریان سازمانی

کد: 13970329301258586

https://goo.gl/sNi57c

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت فناوران سپهر ماهان موفق شد با تکیه بر توانمندی‌های نیروهای متخصص خود در حوزه فناوری اطلاعات با دو سازمان ستاد مبارزه با مواد مخدر و پژوهشگاه نیرو وارد عقد قرارداد شود. این موفقیت حاصل ماه‌ها تلاش فنی و مذاکرات هوشمندانه تیم‌های متخصص فنی و فروش است.

موفقیت چشمگیر سپهر ماهان در گسترش تعداد مشتریان سازمانی
قراردادهای پژوهشگاه نیرو و ستاد مبارزه با مواد مخدر

این رویکرد به سازمان‌های یادگیرنده کمک می‌کند تا تجربه شکست به کرات در آنها تکرار نشود!

موفقیت‌های امروز تیم همسو حاصل آنالیز و تحلیل دقیق و درک صحیح از نیاز بازار است. با درک صحیح از نیازهای سازمان‌ها و کسب‌و‌کارها در حوزه نرم‌افزار به تولید محصولاتی با کاربری ساده و کارآمد پرداختیم.

رویکرد بسیاری از مدیران سازمان‌ها جهت پیگیری دستورات مصوب شده در جلسات و دریافت گزارش از عملکرد این مصوبه‌ها شرکت سپهر ماهان را به تولید نرم افزار مدیریت جلسات با این قابلیت‌ها برانگیخت. پس از تحلیل، تولید و راه‌اندازی ده‌ها نمونه موفق این نرم افزار هم اکنون موفق شده  است با توجه به این قابلیت‌ها قرارداد جدید دیگری را با ستاد مبارزه با مواد مخدر در این حوزه منعقد کند. این قرارداد از این لحاظ برای این شرکت یک موفقیت محسوب می‌شود که پس از راه‌اندازی نمونه‌های موفق قبلی به توصیه مشتریان، واحد آی تی ستاد مبارزه با مواد مخدر تصمیم گرفت دموی نرم افزار شرکت فناوران سپهر ماهان را ببینند که در چند جلسه مفید و بسیار فنی این شرکت موفق شد نظر این سازمان را تامین کند.

موفقیت چشمگیر قابل توجه دیگر تیم سپهر ماهان درخواست و اعلام نیاز پژوهشگاه نیرو در حوزه شبکه اجتماعی سازمانی بود!

با توجه به درک صحیح تیم همسو از نیاز بازار در سال‌های آتی و تولید اولین شبکه اجتماعی سازمانی به نام "شبکه اجتماعی سازمانی همسو"، پژوهشگاه نیرو با مطالعه در این زمینه با سپهر ماهان آشنا شده و پس از مذاکرات انجام شده راه‌اندازی "شبکه اجتماعی متخصصین نیرو " این سازمان به شرکت فناوران سپهر ماهان سپرده شد. 

شبکه اجتماعی سازمانی یک بستر مدرن برای تعاملات درون سازمان است. امروزه سازمان‌ها و شرکت‌های موفق در دنیا با نگاه و اعتقاد بر اشتراک اطلاعات، تشریک مساعی و مدیریت دانش هر چه بیشتر از بستر اشتراک‌گذاری استفاده کرده‌اند در حالی که در کشور ما طی سال‌های گذشته همواره امنیت اطلاعات، محرمانگی، سخت و محدود کردن سطوح دسترسی و حبس دانش و اطلاعات رواج داشته است. این رویکرد سبب شده است سازمان‌ها و شرکت‌های ایرانی از حداقل بهره‌وری و دانش موجود استفاده کنند، که معضلات بسیاری را بر پیکر سازمان فرو می‌آورد. اکنون زمان آن رسیده است تا با نگاهی نو به تعاملات دانشی و تبادل اطلاعات درون سازمانی، زمینه را برای رشد و توسعه سازمان‌ها و شرکت‌ها فراهم شود. این رویکرد به سازمان‌های یادگیرنده کمک می‌کند تا تجربه شکست به کرات در آنها تکرار نشود!

این پلتفرم‌ها در عین سادگی و کاربری آسان  تاثیرات شگرفی در سازمان‌ها پدید می‌آورد که کاملا ملموس است. 

راه‌اندازی شبکه اجتماعی سازمانی در سازمان‌ها مزیت‌های زیر را دارا است:

 1- تقویت هوش اجتماعی در سازمان

2- تعاملات دانشی

3- شبکه سازی

4-حل مسائل سازمانی

5-افزایش سرعت یادگیری و تبادل دانش در سطح سازمان

6- آرشیو دانش

7- بهبود مشارکت کارکنان

سازمان‌هایی که دارای مشکلات مشابهی هستند می‌توانند با استفاده از پلتفرم شبکه اجتماعی سازمانی از این مشکلات رهایی یابید!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت فناوران سپهر ماهان

خدمات نرم افزاری و مشاوره مدیریت سبد کامل خدمات نرم افزاری و مشاوره فناوری اطلاعات برای کسب بهترین نتایج

اطلاعات تماس
  • 021887*****
[نمایش اطلاعات]