اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970427305629266

محصول تازه شرکت اصفهان پک رونمایی شد

دستگاه پالتایزر، رقیب ایرانی و تازه نفس بازار بسته بندی نهایی کشور

کد: 13970427305629266

https://goo.gl/aH7VQ7

، اصفهان , (اخبار رسمی): محصول تازه شرکت اصفهان پک با نام دستگاه پالتایزر صفحه‌ای PZ-7000PPF در نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی رونمایی و به بازار عرضه شد.

دستگاه پالتایزر رقیب ایرانی و تازه نفس بازار بسته بندی نهایی کشور
دستگاه پالتایزر صفحه ای جهت چیدمان محصولات بر روی پالت با سرعت عملکرد بسیار بالا

به گزارش روابط عمومی شرکت اصفهان پک، در تاریخ 1397/02/16، نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی میزبان رونمایی از دستگاه پالتایزر، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه بسته‌بندی نهایی ارایه شده، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر سرعت بالا در چیدمان محصولات بر روی پالت و اپراتوری بسیار راحت دستگاه و همچنین قیمت بسیار مناسب آن نسبت به نمونه‌های خارجی را ارائه کند تا این خدمت تازه سرعت، تولید انبوه و بهره‌وری را برای مصرف‌کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، دستگاه پالتایزر دارای محاسنی است که اعم از تغذیه اتوماتیک پالت -ربات دیوایدر گذار - ردیف کن هوشمند چیدمان‌های خاص- چیدمان تا ارتفاع 230 سانتیمتر و رعایت کامل استاندارهای اروپایی در طراحی است و می‌تواند باعث کارکرد آسان و با اطمینان شود.

مهران اخوان حریری مدیرعامل شرکت اصفهان پک، تولید این محصول را نتیجه 5 سال فعالیت تیم اصفهان پک و کار در این مجموعه دانست و گفت: طراحی برای تولید این محصول از از سال 1391 آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را مهر ماه سال 1397 اعلام و ادامه داد: امیدوارم شرکت اصفهان پک و تیم توانا و پر تلاش آن همچون گذشته بتواند در بالا بردن سطح علمی و کمک به صنعت بسته‌بندی کشور گام‌های پر قدرتی بردارد و شاهد سرافرازی و اقتدار کشور ایران باشد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت اصفهان پک

طراحی و ساخت خطوط و ماشین آلات بسته بندی نهایی(دستگاه شیرینگ - دستگاه استرچ پالت - دستگاه پالتایزر)

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]