اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970503306839014

چطور در شرایط نوسانات ارزی به اقتصاد کشور کمک کنیم

کارت‌های اعتباری بهترین راه جلوگیری از خروج ارز

کد: 13970503306839014

https://goo.gl/s3EWp6

، مشهد , (اخبار رسمی): در این مطلب خدماتی که کارت‌های اعتباری ارزی به اقتصاد کشور و سفرهای خارجی می‌کنند بررسی می‌شود.

کارتهای اعتباری بهترین راه جلوگیری از خروج ارز
تنوع خدمات و زیرساخت های کارتهای اعتباری بهترین شیوه های پرداخت را در اختیارتان میگذارد.

خدمات بالقوه کارت‌های اعتباری بین المللی

اهمیت کارت‌های اعتباری در سفر:

در طول سفر

1. امنیت همیشه مهمترین خواسته بشر بوده و بر همین اساس هزینه‌های بسیاری صرف این مقوله می‌شود، اهمیت امنیت در سفر بر هیچ کس پوشیده نیست. با داشتن کارت می‌توان هر میزان پول مورد نیاز خود را به راحتی حمل کرد و بدون استرس و ترس از کم شدن یا سرقت پول حتی در دورترین نقاط به راحتی خرید کرد یا  از خودپرداز اسکناس دریافت کنید.

2. یکی از مشکلات عمده در سفرهای خارجی که تمام ناشدنی هم است، تبدیل پول است که همیشه از خود فرودگاه شروع می‌شود. ممکن است ارز دلخواه در اکسچنج وجود نداشته باشد، بخش قابل‌توجهی از وقت همیشه صرف پیدا کردن صرافی و تبدیل ارز می‌شود، نرخ‌ها متفاوت است، ممکن است زمانی که شما نیاز به صرافی دارید ساعت کاری نباشد و هزار و یک مشکل دیگر. اما تنها با یک کارت خیال شخص در همه جای دنیا آسوده است و دیگر صرافی رفتن را فراموش خواهد کرد.

3.  بسیاری از خدمات اعم از اجاره خودرو، رزرو تور داخلی، خدمات درون هتل، خدمات محل‌های تفریحی و… نیاز به پرداخت ودیعه دارند و این باعث می‌شود همیشه بخش قابل توجهی از مبالغ شما به عنوان سپرده در جایی گرو باشد، اما می‌توانید به راحتی به جای پول نقد از کارت خود بدون کسر موجودی استفاده کنید.

4. امروزه خدمات الکترونیک در همه جای دنیا نهادینه شده و پرداخت‌های اتوبوس، قطارهای شهری و بین شهری و حتی تاکسی‌ها نیز نه تنها با کارت انجام می‌شود بلکه از پذیرفتن پول نقد امتناع می‌شود. با داشتن کارت هم پرداخت ها سریع‌تر و امن‌تر است و هم درگیر سکه‌ها و پرداخت‌های ریز نخواهید بود.

5. ممکن است شخص در طول سفر بخواهد به صورت تلفنی یک میز در رستوران، یک سفر تفریحی با کشتی کروز، وقت استخر و پارک آبی، بلیط کنسرت و یا خیلی چیزهای دیگر را رزرو کند که آنجا از آنها شماره کارت را می‌خواهند. در این گونه مواقع می‌توان گفت مبلغ در آنجا نقدی پرداخت می‌شود و سرباز زد و یا به راحتی شماره کارت را داد و با احترام به مقصد مورد نظر رفت.

 واضح است که مزایای بی‌شمار کارت‌ها در این مطلب نمی‌گنجد و ممکن است شما تجربه‌های زیادی داشته باشید که در این مطلب نیامده باشد، اما سعی شده مهم‌ترین نکات اطلاع‌رسانی شده باشد امید به آنکه مورد توجه و استفاده عزیزان همراه قرار بگیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پرداخت یار پیشرو

مجموعه پرداخت یار با تکیه بر دانش فنی، کارآزمودگی پرسنل، ارتباطات موثر بین المللی و توان دیپلماسی مدیران همواره سعی دارد امن ترین و با صرفه ترین خدمات مالی بین المللی را در اختیار هموطنان عزیز قرار دهد. خلاصه فعالیت های شرکت به شرح زیر است: افتتاح حساب بین المللی دائمی ویزاکارت و مسترکارت بانکی پرداخت ارزی نقد کردن درآمد ارزی خرید از سایتهای خارجی وسترن یونیون/مانیگرام گواهینامه بین المللی از آمریکا ثبت شرکت، کار و اقامت در خارج کانال تلگرام: https://t.me/iPaypro24 اینستاگرام: @ipaypro24 تلفن ها: ۰۲۱۲۸۴۲۹۲۵۸ ۰۵۱۳۶۱۴۴۵۶۰ ۰۵۱۳۶۱۴۴۶۳۶

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار