اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970527311930005

اخبار رسمی با همکاری برترین رسانه‌های اقتصادی کشور اجرا می‌کند

درخشش کسب و کارها در برترین رسانه‌های اقتصادی ایران

کد: 13970527311930005

https://goo.gl/u2bw5x

، تهران , (اخبار رسمی): اخبار رسمی، در راستای حمایت از کسب‌وکارهای ایرانی، با همکاری 30 رسانه‌ برتر اقتصادی، تصمیم دارد ایده و داستان کسب‌وکارها را رسانه‌ای کند.

درخشش کسب و کارها در برترین رسانه‌های اقتصادی ایران
درخشش کسب و کارها در برترین رسانه‌های اقتصادی ایران

اخبار رسمی به عنوان نخستین نیوزوایر ایرانی، در کمپین اقتصادی خود با همکاری برترین رسانه‌های اقتصادی کشور، پیشنهادهای متنوعی برای تمامی کسب‌وکارها ارائه می‌کند. در این کمپین، علاقه‌مندان می‌توانند به صورت کاملاً رایگان از خدمات تولید محتوای اخبار رسمی استفاده کنند و اخبار کسب‌و‌کار خود را در رسانه‌های تابناک، اقتصادنیوز، دنیای اقتصاد، بازتاب، تجارت نیوز، فارس، ایلنا، ایران جیب، پول نیوز، ایران اکونومیست، اکونیوز و بورس نیوز منتشر کنند.

در این کمپین، ۳۰ رسانه به صورت هدیه به کسب‌وکارها تعلق خواهد گرفت و بازدید حداقل ۲۰۰ هزاری برای هر محتوا تضمین می‌شود. این کمپین دارای 25٪ تخفیف است.

آخرین مهلت ثبت‌نام در کمپین تابستانه‌ی اخبار رسمی، ۳ شهریور ۹۷ است و این کمپین تا انتهای مهر ۹۷ اجرا خواهد شد.

کسب‌وکارهای ایرانی با اجرای کمپین رسانه‌‌ای خود در اخبار رسمی می‌توانند از این فرصت استثنایی برای انتشار خبر خود نهایت استفاده را ببرند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت اخبار رسمی مراجعه کنند و یا با شماره ۸-۲۲۸۸۶۶۳۵ تماس بگیرند تا بتوانند ایده و داستان خود را با استفاده از کمپین اقتصادی تولید و منتشر کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]