اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970806324250005

رونمایی از ظاهر جدید اخبار رسمی برای ارائه خدمات هرچه بهتر به کسب‌وکارها

کد: 13970806324250005

https://goo.gl/WjPf82

، تهران , (اخبار رسمی): اخبار رسمی، بعد از گذشت چهار سال فعالیت حرفه‌ای در زمینه ارائه خدمات روابط عمومی، رسانه‌ای و انتشار و توزیع محتوای کسب‌وکارها در رسانه‌های خبری داخل و خارج از کشور و تجربه ارائه خدمات به بیش از دو هزار شرکت، اکنون با ظاهری جدید پذیرای کاربران خود است.

رونمایی از ظاهر جدید اخبار رسمی برای ارائه خدمات هرچه بهتر به کسب‌وکارها
رونمایی از ظاهر جدید اخبار رسمی برای ارائه خدمات هرچه بهتر به کسب‌وکارها

با گذشت چهار سال از فعالیت تخصصی سامانه اخبار رسمی در حوزه انتشار و توزیع اخبار و محتوای کسب‌وکارها در رسانه‌ها و پایگاه‌های خبری، ظاهر سایت تغییر یافت تا هم پاسخگوی نیازهای کاربران قدیمی و هم کاربران جدید خود باشد. سایت اخبار رسمی در آدرس https://AkhbarRasmi.com در دسترس کاربران قرار دارد.

این بازطراحی کامل سایت اخبار رسمی پس از تجربه خدمات‌رسانی به بیش از 2 هزار شرکت و کسب‌وکار ایرانی در زمینه خدمات خبری و رسانه‌ای و اجرای بیش از 24 هزار کمپین رسانه‌ای صورت گرفته و در آن تلاش شده تا مفاهیم و ضرورت‌های پایه‌ای اخبار رسمی و فواید استفاده از آن برای شرکت‌ها ملموس‌تر شود.

مهدی جهانی مقدم، مدیرفنی و هم‌بنیانگذار اخبار رسمی، در مورد اهداف این بازطراحی سایت گفت: «زمان زیادی از ارائه ایده اولیه اخبار رسمی به بازار گذشته بود و با گذر زمان، بارها سرویس، مدل و خدمات اخبار رسمی را تغییر داده بودیم. از آنجایی که در فرایند ابتدایی آن، به روزرسانی مرحله به مرحله و قسمت به قسمت انجام می‌شد، احساس کردیم با توجه به بازخوردهای کاربران و آنالیز رفتار آنها، بهتر است طراحی سایت را به صورت کامل تغییر دهیم. در همین راستا، ظاهر آن را مجدد طراحی کرده و اکنون ارائه داده‌ایم.»

جهانی مقدم در ادامه در خصوص چالش‌هایی که در روند اجرای کار با آن مواجه شده‌ بودند، گفت: «چالش دائمی ما در اخبار رسمی این بود که چگونه مفاهیم تخصصی پیچیده روابط عمومی آنلاین، رسانه، بازاریابی محتوایی و سرویس‌های متنوع اخبار رسمی در این زمینه‌ها را در قالبی ساده به کاربران جدیدی که می‌خواهند با اخبار رسمی آشنا شوند و یا کاربرانی که از قبل عضو بوده‌ و نسبت به ابزارهای آن شناخت داشتند، ارائه دهیم. با توجه به مطالعه رفتاری، تحقیقات بازار و بازخوردهای دریافت شده از مشتریان، توانستیم این چالش را به خوبی حل کنیم. در این راستا اکنون می‌توانیم مفاهیم مختلفی از جمله مفاهیم تخصصی همچون روابط عمومی و ابزارهای اخبار رسمی همچون ویترین خبری، قالب‌های محتوا و امکانات نشر و توزیع اخبار را به نحوی به کاربران انتقال دهیم که به ساده‌ترین شیوه ممکن پاسخگوی نیازهای آنها باشد. برای هر چه بهتر کردن این فرایند، مفاهیم را در سه دسته چرا (Why)، چگونه (How) و چه چیزی (What) تقسیم بندی کردیم. در ابتدا و در قالب یک ویدیو، به تبیین چرایی و ضرورت داشتن یک روابط عمومی فعال و موثر و همچنین لزوم حضور در رسانه‌ها برای هر کسب و کار پرداختیم. سپس در بخش بعدی سعی کردیم چگونگی ساز و کار اخبار رسمی، برای رسیدن به این اهداف را پاسخ دهیم. درنهایت با تشریح ابزارهای اخبار رسمی به صورت موردی، امکاناتی که می‌توان برای نیل به این اهداف به کار گرفت را معرفی کردیم.»

جهانی مقدم در ادامه افزود: «بعد از گذشت 4 سال از فعالیت اخبار رسمی، اکنون توانسته‌ایم با ارائه خدماتی باکیفیت، با بسیاری از برندهای مطرح و صاحب نام در داخل و خارج از ایران همکاری کنیم که بخشی از تجارب این کسب‌وکارها و اعتماد آنها به اخبار رسمی در سایت جدید قابل مشاهده است. این اعتماد برندهای بزرگ و افزوده شدن هزاران شرکت جدید، الزامات جدیدی را در طراحی الگوهای سایت و نمایش توانایی‌هایمان می‌طلبید که در طراحی جدید تلاش شده است خدمات اخبار رسمی متناسب با نیازهای روز ارائه شود.»

وی در انتها به برنامه‌های آتی اخبار رسمی اشاره کرد و گفت: «در چند هفته آینده تغییراتی در مدل پرداخت ایجاد خواهد شد. این تغییرات عمدتا مبتنی بر اضافه شدن سیستم اعتباری برای کسب و کارها خواهد بود. از طرف دیگر در بخش انتخاب رسانه‌ها نیز تحولاتی اساسی خواهیم داشت که این تغییرات در مدل قیمت‌گذاری اخبار رسمی نیز تاثیرگذار خواهند بود. بنابراین بخش تعرفه‌های سایت نیز به زودی تغییراتی خواهد داشت که از اکنون می‌توانیم مژده آن را به کاربران بدهیم.»

گفتنی است اخبار رسمی، به عنوان نخستین نیوزوایر بین‌المللی ایران، رسالت افزایش سهم صدای شرکت‌ها در رسانه‌ها را دنبال می‌کند که در این راستا، خدمات مدیریت رسانه، طراحی استراتژی روابط عمومی آنلاین، تولید محتوا، توزیع، نشر و پربازدیدسازی محتوا و در نهایت تحلیل و ارزیابی کمپین‌های رسانه‌ای را در پلتفرم خود ارائه می‌دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]