اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970822327590005

آپدیت سیستم مالی سامانه اخبار رسمی برای سادگی بیشتر فعالیت روابط عمومی

کد: 13970822327590005

https://goo.gl/hrftSs

، تهران , (اخبار رسمی): اخبار رسمی پس از تغییرات ظاهری وب‌سایت، اکنون در راستای پاسخگویی به نیازهای کاربران خود برای فعالیت بهتر در زمینه روابط عمومی، اجرای کمپین رسانه‌ای و انتشار و توزیع خبر، به روز‌رسانی‌هایی را در بخش مالی پنل مشتریان خود ایجاد کرده است.

آپدیت سیستم مالی سامانه ی اخبار رسمی برای سادگی بیشتر فعالیت روابط عمومی
آپدیت سیستم مالی سامانه اخبار رسمی برای سادگی بیشتر فعالیت روابط عمومی

پس از تغییرات ظاهری وب‌سایت اخبار رسمی که در هفته‌های گذشته از آن رونمایی شد، پس از تجربه اجرای بیش از ۲۳ هزار سفارش، سامانه‌ی اخبار رسمی برای کار شرکت‌های متوسط و بزرگ با توجه به فرایندهای داخلی آنها بهینه‌سازی شد. به روز‌رسانی‌ جدید در بخش مالی پنل مشتریان ایجاد شده است.

مهدی جهانی مقدم، مدیر فنی و هم‌بنیانگذار اخبار رسمی در خصوص به روز‌رسانی جدید صورت‌گرفته گفت: به‌روزرسانی جدید در راستای بهبود سرویس‌های اخبار رسمی در پانل کسب‌وکارها و در قسمت مالی آن برای کاهش پیچیدگی‌ها و انعطاف‌پذیری بیشتر در بودجه‌بندی مالی کمپین‌های رسانه‌ای برای شرکت‌های عضو انجام شده است تا آنها کنترل کاملی روی فرآیندهای مالی کمپین‌های رسانه‌ای و روابط عمومی‌ خود داشته باشند. تغییرات جدید همچنین به آژانس‌های روابط‌ عمومی نیز کمک خواهد کرد تا آنها نیز از لحاظ مالی کنترل بیشتری روی کمپین مشتریان خود در اخبار رسمی داشته باشند.
 
مزایای به‌روزرسانی جدید:

- پرداخت اعتباری و کیف پول: با کمک سیستم اعتباری و کیف پول، کاربران می‌توانند بودجه‌بندی مالی کمپین‌های رسانه‌ای خود را بهتر مدیریت کنند.
- امکان پرداخت آفلاین: با توجه به این که برخی از شرکت‌ها از ابزارهای آفلاین برای پرداخت وجوه خود استفاده می‌کنند، سیستم جدید اخبار رسمی، امکان پرداخت مطابق درخواست و قوانین مالی آن‌ها را فراهم کرده است.
- امکان زمان‌بندی اجرای کمپین: از این پس کاربران اخبار رسمی، برای کمپین‌های رسانه‌ای خود دیگر دغدغه اجرای آن را در مقاطع زمانی خاص، نخواهند داشت. در به‌روزرسانی جدید امکان انتخاب زمان اجرا اضافه شده است تا کاربران بتوانند زمان‌بندی اجرای کمپین‌های خود را به درستی انجام دهند.

از دیگر مزایای به روزرسانی جدید می‌توان به امکان دریافت پیش فاکتور و فاکتور رسمی مورد تایید دارایی، امکان شارژ حساب اعتباری با روش‌های گوناگون آنلاین و آفلاین، صدور فاکتور با نام شخص حقیقی یا حقوقی و امکان مشاهده تمام تراکنش‌های مالی اشاره کرد.

جهانی مقدم در ادامه گفت‌وگو در خصوص برنامه‌ها و به‌روزرسانی‌های آتی اخبار رسمی نیز گفت: در به‌روزرسانی‌های آتی اخبار رسمی، بخش ساخت کمپین رسانه‌ای، به طور کامل متحول خواهد شد به گونه‌ای که کاربران بتوانند کنترل بیشتری را در پروسه تولید محتوای خود داشته باشند و با انعطاف‌پذیری بیشتری بسته‌های رسانه‌ای خود را انتخاب کنند. 

گفتنی است اخبار رسمی، به عنوان نخستین نیوزوایر بین‌المللی ایران، رسالت افزایش سهم صدای شرکت‌ها در رسانه‌ها را دنبال می‌کند که در این راستا، خدمات مدیریت رسانه، طراحی استراتژی روابط عمومی آنلاین، تولید محتوا، توزیع، نشر و پربازدیدسازی محتوا و در نهایت تحلیل و ارزیابی کمپین‌های رسانه‌ای را در پلتفرم خود ارائه می‌دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]