اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970906330170005

اولین دوره از سلسه وبینارهای آموزشی اخبار رسمی برگزار شد

کد: 13970906330170005

https://goo.gl/3SNwEU

، تهران , (اخبار رسمی): اولین دوره از سلسله وبینارهای آموزشی اخبار رسمی در تاریخ پنجم آذرماه برگزار شد. این دوره که با نام «روابط عمومی دیجیتال چیست؟» توسط مجید کثیری مدیرعامل وموسس اخبار رسمی برگزار شد.

اولین دوره از سلسه وبینارهای آموزشی اخبار رسمی برگزار شد
اولین دوره از سلسه وبینارهای آموزشی اخبار رسمی برگزار شد
اولین دوره از سلسه وبینارهای آموزشی اخبار رسمی برگزار شد
اولین دوره از سلسه وبینارهای آموزشی اخبار رسمی برگزار شد

اخبار رسمی به عنوان اولین نیوزوایر ایرانی، با در نظر گرفتن اهمیت آموزش، اولین رویداد آموزشی خود را در قالب وبینار با محوریت روابط عمومی برگزار کرد.

وبینار روابط عمومی دیجیتال چیست؟ اولین وبینار از سلسه وبینارها و رویدادهای آموزشی اخبار رسمی در تاریخ پنجم آذرماه توسط مجید کثیری در راستای اهداف آموزشی این مجموعه برگزار شد.

در این وبینار، مجید کثیری ضمن معرفی اخبار رسمی به عنوان بستری برای اجرای کمپین رسانه‌ای و تاثیر آن در فروش و مارکتینگ در بازاریابی دیجیتال به اهمیت روابط عمومی برای کسب‌وکارها و این که چه نیازی به یادگیری روابط عمومی وجود دارد اشاره کرد و به بررسی کاربردها و نتایج روابط عمومی و روابط عمومی آنلاین با ذکر نمونه‌های اجرا شده در اخبار رسمی پرداخت.

در انتهای این وبینار، مجید کثیری به سوالات شرکت‌کنندگان در خصوص تفاوت رپورتاژ آگهی و کمپین رسانه‌ای و این که آیا کمپین رسانه‌ای فقط برای شرکت‌های بزرگ مناسب است یا شرکت‌های کوچک هم می‌توانند از آن استفاده کنند پاسخ داد و ضمن معرفی کتاب « اصول روابط عمومی موفق» که توسط اخبار رسمی و به صورت رایگان در سایت قرار گرفته است، کد تخفیفی را نیز به عنوان هدیه‌ی شرکت در وبینار به شرکت‌کنندگان وبینار ارائه داد تا آنها بتوانند با آن کد از خدمات اخبار رسمی استفاده کنند.

با توجه به استقبال گسترده و خوبی که از این وبینار شد، دور دوم وبینار آموزشی اخبار رسمی با محوریت آموزش پانل اخبار رسمی برای کسب‌وکارها در راستای اهداف روابط عمومی و در راستای پاسخ شرکت‌کنندگان در رابطه با نقش اخبار رسمی در روابط عمومی آنلاین و این که اخبار رسمی چه کارکردی در روابط عمومی دارد به زودی برگزار خواهد شد.

با توجه به ادامه‌دار بودن دوره‌های آموزشی، شرکت‌کنندگان و علاقه‌مندان به حضور در این سلسله دوره‌های آموزشی می‌توانند در شبکه‌های اجتماعی اخبار رسمی و خبرنامه آن اطلاعات تکمیلی را دریافت کنند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره‌های آتی می‌توانند با شماره 22886635 تماس بگیرند و یا در خبرنامه اخبار رسمی ثبت نام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]