اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970918332420005

در رویداد رشدینو و به همراه آمار مطرح شد:

روند رشد پلتفرم اخبار رسمی به سمت درگاه رسانه‌ای بخش خصوصی کشور در طی 4 سال

کد: 13970918332420005

https://goo.gl/YTu5qf

، تهران , (اخبار رسمی): مجید کثیری، مدیرعامل و موسس اخبار رسمی، مهمان آخرین رویداد کارآفرینی رشدینو بود که در طی آن در خصوص 4 سال فعالیت اخبار رسمی و گزارش عملکرد آن در این سال‌ها آمار مهمی را ارائه داد.

روند رشد پلتفرم اخبار رسمی به سمت درگاه رسانه‌ای بخش خصوصی کشور در طی 4 سال
روند رشد پلتفرم اخبار رسمی به سمت درگاه رسانه‌ای بخش خصوصی کشور در طی 4 سال

در این رویداد که در کافه خرد برگزار شد، امیرحسین اسلامی، بنیانگذار رشدینو این‌بار با مجید کثیری، مدیرعامل اخبار رسمی، به گفتگو نشست و از اخبار رسمی به عنوان نخستین نیوزوایر ایرانی و یکی از استارتاپ‌های فعال ایران در خصوص فعالیت این شرکت و عملکرد آن در طی 4 سال صحبت کرد.

مجید کثیری در این گفتگو با اشاره به تاریخچه فعالیت خود به عنوان یک فعال روابط عمومی، روزنامه‌نگار و کارآفرین، داستان آغاز به کار اخبار رسمی را بیان کرد و گفت: «روابط عمومی فعال و به خصوص روابط عمومی دیجیتال ضرورت ساخت برند در دنیای امروز است ولی متاسفانه شرکت‌های ایرانی حضور فعالی در رسانه‌ها با اخبار و محتوای جذاب ندارند. این مساله‌ای است که اخبار رسمی برای حل آن در سال 94 به طور رسمی وارد بازار شده تا سهم صدای رسانه‌ای بخش خصوصی را افزایش دهد.»

وی با ارائه‌ی آمار شفاف از عملکرد این استارتاپ گفت: «در تمام دنیا شرکت‎‌ها به صورت مستمر گزارش عملکرد خود را اعلام می‌کنند. این شفاف‌سازی‌ها باعث ایجاد اعتبار بیشتر برند خواهد شد و نشانی از فعال بودن آن خواهد بود. از آنجایی که ما هم در ارائه‌ی دفاتر و اسناد مالیاتی شفاف هستیم و هم تمایل داریم تجربه‌ی خود را به اشتراک گذاریم به صورت دوره‌ای اقدام به اعلان آمارمان کرده‌ایم.»

کثیری در ادامه گفتگوی خود با بیان این که تاکنون بیش از 23 هزار کمپین رسانه‌ای در اخبار رسمی اجرا شده خاطر نشان کرد این تعداد کمپین، باعث بیش از 500 هزار پوشش رسانه‌ای برای مشتریان اخبار رسمی شده که دستاوردی بزرگ برای شرکت‌هایی به شمار می‌رود که اکثرا تا قبل از استفاده از اخبار رسمی، حضور رسانه‌ای چندانی نداشته‌اند.

وی با بیان اینکه اکنون نزدیک به 5 هزار شرکت در اخبار رسمی ثبت‌نام کرده‌اند، حدود 3 هزار شرکت را شرکت‌های فعال در اخبار رسمی بیان کرد که نشان می‌دهد مدل کسب‌وکار اخبار رسمی توانسته در نشان دادن ثمرات و نتایج مهم اجرای کمپین رسانه‌ای موفق عمل کند.

کثیری در ادامه صحبت‌های خود، با اشاره به اینکه در طی مدت فعالیت اخبار رسمی، دو بار تغییر مسیر داشته است ادامه داد: از اواسط سال 96 توانستیم بعد از دو بار تغییر مسیر فعالیت خود، به مدل مارکت فیت خود یعنی به مرحله‌ای که محصول ما جای رشد خود را در بازار یافته برسیم.

مدیرعامل اخبار رسمی، با بیان اینکه که پیش‌بینی می‌شود امسال به اندازه مجموع 3 سال قبل درآمد داشته باشیم گفت: پیش‌بینی می‌کنیم امسال به فروشی بسیار خوبی نسبت به سال‌های گذشته دست یابیم که البته برنامه‌ریزی ما برای سال آینده، کسب درآمد سه برابر درآمد چهار سال گذشته است و البته توانسته‌ایم درآمدزایی خوبی برای رسانه‌های همکار نیز ایجاد کنیم و به این ترتیب به اقتصاد رسانه‌ها در شرایط فعلی اقتصادی کمک کنیم. البته درآمدزایی به معنای سوددهی نیست و اگرچه در سال گذشته به نقطه سربه سر ماهیانه و سوددهی برسد، اما با توجه به سرمایه‌گذاری‌های انجام شده و در حال انجام، به سوددهی کلی نرسیده است.»

کثیری در ادامه گفت: بیش از 75 درصد درآمد چهار سال گذشته‌ی مجموعه‌ی ما فقط در یک‌سال گذشته کسب شده است که این گواهی است بر رشد صعودی اخبار رسمی و نویدی است برای تمامی کسب‌وکارها و استارتاپ‌ها تا صبر را لازمه کار خود قرار دهند.

وی در مورد شرایط فعلی اقتصادی و رکود کشور و اثر آن در اخبار رسمی گفت: متاسفانه شرایط روی همه‌ی کسب‌وکارها اثر منفی داشته است و رشد و جریان نقدینگی را تحت تاثیر قرار داده و به همین علت چالش‌ها بیشتر شده است. البته در دل این چالش‌ها، فرصت‌هایی همچون رشد تمایل شرکت‌ها به استفاده از سرویس‌های خبری و رسانه‌ای را شاهد هستیم.

مدیرعامل اخبار رسمی در این رویداد، تغییر بزرگ 10 سال گذشته دنیای بازاریابی را بازاریابی محتوایی دانست و تغییر بزرگ 10 سال آینده را روابط عمومی آنلاین اعلام کرد و گفت: در سه سال آینده در حوزه روابط عمومی دیجیتال ما با یک صنعت 20 هزار میلیارد تومانی طرف خواهیم بود که می‌تواند به رشد اقتصادی رسانه‌ها و روابط عمومی شرکت‌ها کمک شایانی کند.

گفتنی است اخبار رسمی، به عنوان نخستین نیوزوایر بین‌المللی ایران، رسالت افزایش سهم صدای شرکت‌ها در رسانه‌ها را دنبال می‌کند که در این راستا، تولید محتوا، توزیع، نشر و پربازدیدسازی محتوا و در نهایت تحلیل و ارزیابی کمپین‌های رسانه‌ای و رپورتاژ  را در پلتفرم خود ارائه می‌دهد و به شرکت‌ها کمک می‌کند به شبکه‌ای از 2 هزار رسانه داخلی و بین‌المللی برای انتشار و پربازدیدسازی اخبار و محتوای خود دست یابند.

رادیو رشدینو، پادکستی است که با محوریت موضوع هک رشد در بازاریابی و توسط امیرحسین ثقه الاسلامی تولید می‌شود.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص رادیو رشدینو و شنیدن اپیزودهای مختلف این پادکست می‌توانند به سایت رشدینو به آدرس roshdinoo.ir/radioo مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]