اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970930334838296

امکانات رفاهی فروشگاه بزرگ ایرانیان

کد: 13970930334838296

https://goo.gl/uqa1iV

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه ایرانیان برای جلب رضایت بیشتر مشتریان، امکانات رفاهی مورد نیاز یک فضای فروشگاهی عمومی را تامین کرده است.

امکانات رفاهی فروشگاه بزرگ ایرانیان
امکانات رفاهی فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های پوشاک در ایران به شمار می‌رود. این فروشگاه در مساحتی بالغ بر 6 هزار متر مربع بنا شده و در خیابان امامزاده حسن ع نبش لقمان حکیم قرار دارد.

فروشگاه بزرگ ایرانیان دارای چهار طبقه است که طبقه همکف (مختص مانتو) و 2 طبقه بالای همکف و 2 طبقه زیر زمین به عرضه البسه و پوشاک مشغول هستند.

در این فروشگاه انواع لباس‌های زنانه شامل بیش از هزار مدل مانتو اداری، مجلسی، اسپرت و... ، انواع مختلف شومیز، شلوار، لباس مجلسی در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع، لباس راحتی، زیرپوش، تیشرت و ... انواع لباس مردانه، لباس کودک و نوجوان و انواع اکسسوری شامل کمربند، زیورآلات، روسری، کیف، وسایل آرایشی و بهداشتی، کفش و .... ارائه می‌شود. 

هدف اصلی فروشگاه، مشتری‌مداری و رعایت اصول مارکتینگ است که تا حدود بسیار زیادی در این راه موفق بوده است.

از این رو فروشگاه ایرانیان به منظور ایمنی و جلب رضایت مشتریان اقدام به تامین امکاناتی از قبیل سیستم اطفا حریق، سیستم خنک کننده در فصول گرم سال، سیستم گرمایشی در فصول سرد سال، آسانسور، هشت رشته پله برقی جهت دسترسی به همه طبقات فوقانی و زیر زمین‌ها، مبلمان استراحت برای مشتریان، سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه مجزا برای آقایان و بانوان، اتاق مادر و کودک، فود کورت (فمیلی کوک)، وسایل بازی مخصوص کودکان، کتابخانه، استند دیجیتالی برای راهنمایی مشتریان، کیسه و سبد مخصوص حمل کالا در داخل فروشگاه، واحد باشگاه مشتریان و واحد حواله کرده است.

اتاق مادر و کودک
شاید برای همه اتفاق بیافتد که با نوزاد و یا کودک خود برای خرید به فروشگاهی مراجعه کرده و با خستگی و بی‌تابی آنها مواجه شوند. فروشگاه بزرگ ایرانیان با توجه به این نیاز خانواده محیطی مناسب جهت شیر دادن، آسایش و راحتی مادر و کودک فراهم کرده است.

فودکورت «فمیلی کوک»
وجود محلی برای استراحت و یا خوردن غذا همراه با انواع نوشیدنی‌های لذیذ، با کیفیت و قیمت مناسب در حین خرید هم ضروری و هم  لذت‌بخش است. فود کورت فمیلی کوک همراه با ورودی مجزا از بیرون فروشگاه، این امکان را برای مشتریان فراهم می‌کند تا روزی خوش و خاطره انگیز همراه با خانواده تجربه کنند.

واحد حواله و باشگاه مشتریان فروشگاه بزرگ ایرانیان
«باشگاه مشتریان» از دیگر خدمات این مجموعه است. این واحد، خدماتی از قبیل ایجاد اشتراک برای مشتریان جدید و کسانی که تا به حال موفق به دریافت کارت اشتراک نشده‌اند را ارائه می‌دهد. انجام قرعه‌کشی برای کسانی که کد قرعه کشی در فاکتورشان ثبت شده است، اطلاع رسانی از اخبار فروشگاه و جشنواره‌ها و حفظ آرشیو خرید مشتریان و ... از جمله خدمات باشگاه مشتریان است.
ضمنا با توجه به موقعیت تجاری فروشگاه بزرگ ایرانیان، این مجموعه  آماده ارائه خدمت در بخش حوالهبه تعاونی‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌ها برای فروش اقساطی (طبق قرارداد) است.

کتابخانه فروشگاه ایرانیان
کتابخانه فروشگاه ایرانیان با حضور جمعی از مدیران فروشگاه و با هدف اشاعه فرهنگ کتابخوانی و خدمت رسانی، در آذر ماه سال 97 افتتاح شد. این فروشگاه با وجود هزینه‌هایی که افتتاح کتابخانه در برداشته، به فکر توسعه آن است و از افرادی که علاقه‌مند به معرفی و اهدا کتاب هستند، استقبال می‌کند.

استند دیجیتالی
از مزیت‌های استند دیجیتالی تبلیغاتی می‌توان به نمایش اطلاعات مورد نیاز مشتریان، راهنمایی بیشتر آن‌ها، ثبت شماره موبایل مشتری برای عضویت در باشگاه مشتریان، نظرسنجی، جذب مخاطب و ... اشاره کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان : بزرگترین ارائه کننده پوشاک فصل تمام اعضاء خانواده برای همه سنین و سلیقه ها زنانه مردانه - کودک ونوجوان - اسپرت و مجلسی - انواع لباس های مجلسی - لباس شب - نامزدی - کت شلوار های مردانه درجه یک ایرانی و خارجی - انواع شال و روسری - بزرگترین گروه لباس زیر زنانه ( و مردانه ) با بهترین برندهای ایرانی و ترکیه ای - انواع عینک های آفتابی - انواع کفش و صندل طبی - گروه اسباب بازی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی