اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971001334860005

به همت اخبار رسمی

وبینار «آشنایی با ابزارهای روابط عمومی» برگزار می‌شود

کد: 13971001334860005

https://goo.gl/r79mSf

، تهران , (اخبار رسمی): اخبار رسمی، در راستای برنامه‌های آموزشی خود در حوزه روابط عمومی دومین وبینار خود را با عنوان «آشنایی با ابزارهای روابط عمومی» در تاریخ 5 دی‌ماه برگزار خواهد کرد.

وبینار «آشنایی با ابزارهای روابط عمومی» برگزار می‌شود
وبینار «آشنایی با ابزارهای روابط عمومی» برگزار می‌شود

اخبار رسمی به عنوان اولین نیوزوایر ایرانی، با در نظر گرفتن اهمیت آموزش، دومین وبینار خود را با محوریت «آشنایی با ابزارهای روابط عمومی» در تاریخ سه‌شنبه، 5دی ماه در ساعت 11 الی 12/5 برگزار خواهد کرد. در این دوره، سحر شهرام‌پور، کارشناس مشاور خبره‌ی اخبار رسمی پیرامون ابزارهای نوین روابط عمومی (Public Relations-PR) صحبت می‌کند و در انتها پانل اخبار رسمی را به عنوان یکی از ابزارهای آنلاین روابط عمومی معرفی خواهد کرد.

هسته‌ی اصلی روابط عمومی را یک فرآیند ارتباطی استراتژیک تشکیل می‌دهد که به ایجاد ارتباط متقابل بین یک برند و مخاطبان آن منجر می‌شود. به عبارت دیگر روابط عمومی یک داستان‌سرایی استراتژیک است که می‌تواند راه‌حل‌های موجود در روابط عمومی سنتی و دیجیتالی را تحت پوشش خود قرار دهد.

روابط عمومی دیجیتال در حقیقت انجام کارهای مربوط به روابط عمومی از طریق ابزارها و رسانه‌های دیجیتالی و الکترونیکی است. امروزه با گسترش استفاده از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی مسئولیت‌های روابط عمومی نیز به سمت دیجیتالیزه شدن میل می‌کند. تهیه‌ی پست‌های وبلاگی و محتوای شبکه‌ی اجتماعی در کنار انتشار اطلاعیه‌های مطبوعاتی در مجلات الکترونیکی از جمله اقداماتی است که در روابط عمومی دیجیتال به آن پرداخته می‌شود.

در روابط عمومی آنلاین مسئولان روابط عمومی برای تحقق اهداف خود با تهیه‌ی پست‌هایی برای وب‌سایت‌ها و کمک به بهبود سئو و دریافت بک‌لینک از سایت‌های معتبر، به انتشار خبر و پوشش رسانه‌ای برند مورد نظر خود می‌پردازند.

سرفصل‌های اصلی این وبینار شامل معرفی ابزارهای ارتباطی، خبری، رصد برند، مدیریت محتوا، تولید محتوا، سئو، لینک سازی خواهد بود.

با توجه به ادامه‌دار بودن دوره‌های آموزشی، شرکت‌کنندگان و علاقه‌مندان به حضور در این سلسله دوره‌های آموزشی می‌توانند در شبکه‌های اجتماعی اخبار رسمی و خبرنامه آن اطلاعات تکمیلی را دریافت کنند.

مخاطبان این وبینار، کارشناسان روابط عمومی و علاقه‌مندان سئو و بازاریابی محتوا، کارشناسان رسانه و کارشناسان بازاریابی دیجیتال و واحدهای روابط عمومی و تبلیغات کلیه کسب‌وکارها است.

شایان ذکر است اولین دوره از سلسله وبینارهای آموزشی اخبار رسمی در تاریخ پنجم آذرماه برگزار شد. این دوره که با نام «روابط عمومی دیجیتال چیست؟» توسط مجید کثیری مدیرعامل و موسس اخبار رسمی برگزار شد و اکنون ویدئوی آن در لینک وبینار «روابط عمومی دیجیتال چیست؟» موجود است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام به لینک زیر مراجعه کرده و علاقه‌مندی خود به حضور را اعلام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]