اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980215365677652

آغاز سرویس کولر در آچارباز از تاریخ 14 اردیبهشت

راه اندازی و سرویس کولر آبی فقط با 50000 تومان

کد: 13980215365677652

http://bit.ly/2Y9qXny

، تهران , (اخبار رسمی): با گرم شدن هوا، آچارباز کمپین کولر را برگزار می‌کند و در این کمپین افراد قادر هستند از خدمات سرویس تابستانه برای کولر استفاده کنند.

سرویس کولر در آچارباز، از تاریخ 14 اردیبهشت
راه اندازی و سرویس کولر آبی فقط با 50000 تومان

چه زمانی کولر را سرویس کنیم؟

بهترین زمان برای سرویس کردن کولر، ابتدای فصل بهار است. قبل از آمدن موج شدید گرما باید به سراغ کولر رفت تا در صورتی که به هر دلیلی مشکلات فنی برای کولر پیش آمده باشد آن را برطرف کرد. بعد از این کار بهتر است هر دو هفته یکبار کولر را کنترل کرد.

برای سرویس کولر از چه کسی می‌توان کمک گرفت؟

این روزها با وجود افرادی سودجو، نمی‌توان به همه اعتماد کرد و پای هر شخص ناآشنایی را به خانه باز کرد. آچارباز سامانه ارائه خدمات در محل، با به کارگیری افرادی مورد اعتماد و با صلاحیت، خیال افراد را از بابت این موضوع راحت کرده و افراد می‌توانند بدون نگرانی درخواست سرویس در محل داشته باشند.

خدمات آچارباز برای کولر آبی

خدمات کلی آچارباز برای کولر آبی شامل، نصب و راه اندازی، رفع خرابی، تهیه و نصب سایبان کولر، سرویس تابستانه و سرویس زمستانه است.

با تدابیری که آچارباز اندیشیده، امسال فقط با ۵۰۰۰۰ تومان افراد می‌توانند کولر خود را سرویس کنند. از جمله اقداماتی که آچارباز انجام می‌دهد شامل شست‌وشوی تمام قسمت‌ها، بررسی خرابی، بررسی قطعات، روغن‌کاری و راه اندازی کولر آبی است. در صورتی که قطعات کولر خراب باشند، هزینه تعویض قطعات به هزینه سرویس اضافه می‌شود. همچنین در صورت نیاز به تعویض پوشال، هزینه تعویض آن به مبلغ سرویس اضافه خواهد شد.

برای استفاده از خدمات آچارباز جهت سرویس کولر آبی، فقط کافیست از طریق سایت و یا اپلیکیشن آچارباز وارد منوی کولر آبی شد و در همین مسیر خدمات کولر آبی را انتخاب کرد.افرادی که برای اولین بار از خدمات آچارباز استفاده می‌کنند، ۱۵۰۰۰ تومان اعتبار اولیه را دریافت می‌کنند؛ یعنی سرویس کولر این افراد فقط و فقط با ۳۵۰۰۰ تومان قابل انجام است.

لازم به ذکر است که این خدمات در حال حاضر فقط در شهر تهران ارائه می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آچارباز

ما حوزه خدمات و تعمیرات تجهیزات الکترونیکی ایرانیان را متحول کرده ایم. آچارباز استارتاپی 1 ساله با پشتوانه 23 سال تجربه کار خدماتی، تعمیرات و گارانتی تجهیزات الکترونیکی شرکت فالنیک(ایران اچ پی) است. ما با اعزام سریع تعمیرکار حرفه ای در محل، خیال مشتریانمان را راحت کرده و هزینه های آنها را کاهش می دهیم. حوزه های فعلی خدمات و تعمیرات ما لپتاپ و کامپیوتر، پرینتر، تلویزیون، سرور و تجهیزات شبکه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار