اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980223367825416

امکان خرید اینترنتی هدیه کارت در بانک ایران زمین فراهم شد

کد: 13980223367825416

http://bit.ly/2Hegp0y

، تهران , (اخبار رسمی): بانک ایران زمین در راستای ارائه خدمات نوین و پیاده‌سازی بانکداری دیجیتال برای مشتریان خود امکان سفارش هدیه کارت بصورت آنلاین و شارژ به مبلغ دلخواه را ایجاد کرد.

امکان خرید اینترنتی هدیه کارت در بانک ایران زمین فراهم شد
امکان خرید اینترنتی هدیه کارت در بانک ایران زمین فراهم شد

به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، هدیه کارت محصولی است که در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک از طرف بانک ایران‌زمین رونمایی شد و مشتریان این امکان را داشتند که این کارت را از شعب بانک ایران زمین تهیه و خود اقدام به شارژ آن کنند.

بانک ایران زمین در همین راستا امکان تهیه این کارت بصورت اینترنتی را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است. مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت giftcard.izbank.ir کارت هدیه خود را سفارش و در محل مورد نظر تحویل بگیرند و سپس خود اقدام به شارژ آن کنند.

از قابلیت‌های دیگر این کارت‌ها تنوع، شارژ به مبلغ دلخواه در هر زمان و مکان، طرح‌های متنوع و پشتیبانی ۲۴ ساعت است.

انواع روش‌های سفارش هدیه کارت:

خرید از شعب بانک ایران زمین:

همه می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین شعبه بانک ایران زمین مراجعه کرده و با انتخاب طرح مورد نظر خود از روی استند موجود هدیه کارت خود را سفارش دهند.

خرید از طریق اینترنت:

همچنین می‌توان با مراجعه به وب‌سایت هدیه کارت در هر ساعت از شبانه روز از بین طرح‌های موجود یکی را انتخاب کرده یا حتی طرح دلخواه خود را سفارش داد و پس از تایید هویت توسط وارد کردن کد ارسالی به گوشی همراه، مبلغ آن را به صورت اینترنتی پرداخت کرد.

خرید از مراکز فروش:

به زودی با راه اندازی مراکز فروش هدیه کارت همه قادر خواهند بود با مراجعه به هر یک از آن‌ها نسبت به خرید هدیه کارت اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک ایران زمین

بانک ایران زمین ( سهامی عام) به موجب مجوز شماره 283592/89 مورخ 1389/12/21 صادره توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 1389/12/24 تحت شماره 399279 در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری در تهران به ثبت رسیده است. سهام بانک در تاریخ 1389/12/25در فرابورس ایران پذیرفته شده است و از تاریخ 1390/7/5 درفهرست تابلوی قیمت های بورس قرار گرفته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه