اطلاعات تماس
  • 091987***** - 091987*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802293690210783

درمان کیست مویی یا سینوس پیلونیدال با روش‌های طب سنتی یا گیاهی

کد: 139802293690210783

http://bit.ly/2YCr1MI

، تهران , (اخبار رسمی): بهبود یافتن در روش درمان طب سنتی کیست مویی موقتی است و با وقت تلف کردن، روند درمان صحیح به تأخیر می‌افتد و منجر به عود بیماری می‌شود.

درمان کیست مویی یا سینوس پیلونیدال با روش های طب سنتی یا گیاهی
کیست مویی

خطر داروهای گیاهی و روش‌های سنتی از روش‌های جدید امروزی کمتر نیست

با وجود پیشرفت‌های بسیاری که در علم پزشکی در چند دهه‌ی اخیر اتفاق افتاده است و کشف روش‌های نوینی برای درمان کیست مویی یا سینوس پیلونیدال، هنوز افرادی هستند که ناآگاهانه به سراغ درمان‌های طب سنتی در این زمینه می‌روند.

اگرچه تجربه نشان داده گیاهان‌ و پمادهای دست‌ساز در طب سنتی می‌تواند به کاهش درد و التهاب کیست مویی یا سینوس پیلونیدال کمک کند ولی درمان وقتی به هدف نهایی خود می‌رسد که منجر به بهبودی و از بین رفتن همه‌ی علائم بیماری شود.

در طب سنتی از خاصیت ضد التهاب برخی روغن‌ها مانند روغن درخت چای و کرچک برای تسکین کیست مویی یا سینوس پیلونیدال استفاده می‌شود و یا گاهی توصیه به استفاده از سیر خام بر روی کیست پیلونیدال و حتی زالودرمانی خواهد شد.

این روش‌ها حتی اگر به کم شدن علائم آزار دهنده فرد کمک کند، علمی نیست و ممکن است عارضه‌های دیگری چون کم‌خونی برای فرد ایجاد کند. بهبودی در روش درمان طب سنتی کیست مویی یا سینوس پیلونیدال، موقتی است و جز این‌که با وقت تلف کردن، روند درمان صحیح بیماری را به تأخیر می‌اندازد، ممکن است منجر به عود بیماری با عوارض و مشکلات بیشتر شود.

با بدتر شدن عفونت و آبسه‌ی ضایعه، درمان مشکل‌تر خواهد شد. باید به این نکته توجه داشت که درمان‌های شیمیای و آنتی‌بیوتیکی که دارای قدرتی چندین برابر داروهای گیاهی هستند، فقط جنبه‌ی تکمیلی در کنار اعمال جراحی بیماری کیست مویی یا سینوس پیلونیدال دارد و به تنهایی قادر به رفع آن نخواهد بود.

طبق مطالعات و تحقیقات انجام شده تنها درمان قطعی و مطمئن کیست مویی یا سینوس پیلونیدال ، جراحی و خارج کردن آن با روش‌های مختلف است که هر یک معایب و مزایای مخصوص به خود را دارند.

افرادی که درمان کیست مویی یا سینوس پیلونیدال را در درمان‌های گیاهی و طب سنتی جست‌وجو می‌کنند، بهتر است بدانند خطر داروهای گیاهی و روش‌های سنتی از روش‌های جدید امروزی کمتر نیست و این موضوع در هر زمینه و بیماری‌ای صدق نمی‌کند.

گاهی جراحی تنها راه‌حل است که نباید از آن گریخت. پذیرفتن عوارض جراحی بهتر است از دست و پنجه نرم کردن با بیماری که اخیراً تأثیر آن در آغاز و ایجاد برخی سرطان‌ها سوژه‌ی جدید مطالعاتی شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران کلینیک

پیشرفته ترین و مجهزترین مرکز درمان بواسیر، هموروئید، کیست مویی، شقاق، فیستول با لیزر در یک جلسه زیر نظر متخصص کولورکتال با 25 سال تجربه

اطلاعات تماس
  • 091987***** - 091987*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | بهداشت و درمان