اطلاعات تماس
  • 091227*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803283779412210

تولید لوله‌های کاروگیت فاضلابی جهت جمع آوری آب‌های سطحی

کد: 139803283779412210

http://bit.ly/2KpzD6l

، تهران , (اخبار رسمی): با گسترش روز افزون شهرها و افزایش جمعیت و جلوگیری از جاری شدن سیل بر روی سطح زمین محققان بر آن شدند که مسیرهایی جهت حرکت آب بر رو و زیر زمین فراهم کنند که بتوان بوسیله آن نزولات آسمانی منجمله باران را به بیرون شهر هدایت کرد. لذا لوله‌هایی ساخته شده که به آن لوله کاروگیت گفته می‌شود.

لوله کاروگیت
لوله های کاروگیت فاضلابی جهت انتقال سیالات با ماهیت فاضلاب و آبهای سطحی

لوله‌های کاروگیت از جمله لوله‌های پلی اتیلن هستند که جهت هدایت آبهای سطحی می‌توان در اقطار 110 میلیمتر الی 3000 میلیمتر تهیه و در پروژه‌های عظیم آب و فاضلاب از آن استفاده کرد.

لوله‌های کاروگیت به جهت طول عمر بالا و حمل و نصب آسان بسیار مورد توجه قرار گرفته و می‌توان در یکی از سرفصل‌های صنعت آب و فاضلاب در هر کشوری از آنها نام برد. لوله‌های کاروگیت به راحتی به یکدیگر متصل شده و امکان نشت آب را در کلیه سطوح به حداقل می‌رساند.

لوله‌های کاروگیت بسته به نوع نیاز خریدار در دو رنج سبک و سنگین قرار می‌گیرند که اصطلاحا به آن sn4 ،sn8 می‌گویند که به زبان فارسی 31.5 و 16 کیلونیوتن بر متر مربع خاک، فشار قابل تحمل در این لوله هاست.

لوله‌های کاروگیت به جهت نوع متریال مصرفی دارای خواصی منجمله ضد اسیدی بودن و آنتی اکسیدانیته هستند که طول عمر این لوله‌ها را نسبت به انواع مشابه فولادی به حداقل می‌رساند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد لوله کاروگیت می‌توانند به سایت کالاوران صنعت به آدرس www.pipemarket.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کالاوران صنعت

کالاوران صنعت فروش لوله پلی اتیلن و کاروگیت

اطلاعات تماس
  • 091227*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار