اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980513391700005

اخبار رسمی، حامی رسانه‌ای شرکت‌های حاضر در نمایشگاه فرش ماشینی

کد: 13980513391700005

http://bit.ly/32c07Nz

، تهران , (اخبار رسمی): یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی فرش ماشینی از تاریخ 22 تا 25 شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. اخبار رسمی در راستای موج خبری برای ایجاد یک ردپای رسانه‌ای مثبت و مستمر از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه فرش، خدمات ویژه‌ای را برای آنها در نظر گرفته است.

اخبار رسمی، حامی رسانه‌ای شرکت‌های حاضر در نمایشگاه فرش ماشینی
اخبار رسمی، حامی رسانه‌ای شرکت‌های حاضر در نمایشگاه فرش ماشینی

هر ساله در نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی، انواع کف پوش، موکت و فرش ماشینی و صنایع وابسته به نمایش گذاشته می‌شود. برگزاری این نمایشگاه می‌تواند فرصت خوبی برای معرفی شرکت‎‌هایی باشد که در این زمینه فعالیت می‌کنند.

شرکت‌های حاضر در نمایشگاه می‌توانند با انتشار خبر حضور خود و خدمات و محصولاتی که در نمایشگاه فرش ماشینی ارائه می‌کنند، از هم اکنون مشتریان بیشتری جذب کرده و افراد را تشویق به بازدید از نمایشگاه و غرفه خود کنند.

اخبار رسمی در این نمایشگاه فرش ماشینی امسال، حامی خبری، روابط عمومی شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه خواهد بود. شرکت‌های حاضر در نمایشگاه می‌توانند از این حمایت اخبار رسمی قبل، حین و بعد از نمایشگاه برخوردار شوند و اخبار خود پیرامون نمایشگاه فرش ماشینی را رسانه‌ای کنند.

شرکت‌های حاضر در نمایشگاه‌های مختلف، هزینه‌های زیادی برای حضور متحمل می‌شوند که با پایان نمایشگاه دیگر ردپایی از آنها باقی نمی‌ماند. در واقع دیدن این شرکت‌ها برای مخاطب محدود به نمایشگاه است؛ اما «اخبار رسمی» این اتفاق را رسانه‌ای می‌کند تا افرادی که از نمایشگاه اطلاع ندارند نیز از آن مطلع شوند؛ این اطلاع‌رسانی افزایش بازدیدکنندگان نمایشگاه را برای شرکت‌های حاضر به دنبال خواهد داشت.

اخبار رسمی در نمایشگاه فرش ماشینی امسال، با ارائه‌ی ایده‌ی خبری و اعزام خبرنگار، آماده است کلیه اخبار شرکت‌های حاضر را تهیه و منتشر ‌کند.

علاوه بر این خدمات، کسب‌وکارهایی که به دنبال خبرسازی بیشتر در رسانه‌ها و ایجاد موج خبری از فعالیت‌های خود در رسانه‌های داخلی و بین‌المللی نیز هستند، می‌توانند از توزیع و بازنشر اخبار در رسانه‌ها و خبرگزاری‌های معتبر داخلی و بین‌المللی استفاده کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این خدمات می‌توانند به سایت اخبار رسمی به آدرس akhbarrasmi.com مراجعه کرده، یا با شماره 22886635 تماس حاصل کنند و با دریافت مشاوره رایگان از تیم مشاوران اخبار رسمی با خدمات مرتبط با استراتژی‌های روابط عمومی برای شرکت‌ها و حضور در کلیه نمایشگاه‌ها استفاده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]