اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807094091012608

مشخصات فنی لوله مانیسمان

کد: 139807094091012608

http://bit.ly/2oSk39P

، تهران , (اخبار رسمی): برای خرید لوله مانیسمان باید قطر و ضخامت دیواره، حداکثر ضخامت داخلی و خارجی و طول لوله را متناسب با نیاز خود تعیین کرد.

مشخصات فنی لوله مانیسمان
مشخصات فنی لوله مانیسمان

مهزیار فولاد صنعت یکی از شرکت‌های فعال در تامین لوله مانیسمان است. این شرکت می‌تواند با توجه به مشخصات و اندازه‌های درخواستی مشتری، لوله‌های مانیسمان را تامین کند. این تیم سال‌ها تجربه در ارائه عملکرد مناسب و قطر خاص یا ضخامت دیواره مشخص برای کاربردهای مختلف دارد.

مشتریانی که به لوله مانیسمان نیاز دارند می‌توانند قطر و ضخامت دیواره، حداکثر ضخامت داخلی و خارجی و طول لوله را متناسب با نیاز خود تعیین کنند. طول لوله مانیسمان  از ۳۰۰ میلی متر تا ۱۴۰۰۰ میلی متر و قطر آن بیشتر از ۱٫۵ میلی متر است.

لوله‌های فولادی حرارت‌دهی نیز موجود است. در این حالت ، سختی استاندارد  ۱۶۰HV5 است ، اما می‌تواند در صورت نیاز تغییر کند. اگر مشتری ملزم به رعایت استانداردهای لوله فولادی جوش داده شده ASTM A249 باشد، می‌توان سختی استاندارد ۹۰ HRB را ارائه داد. همچنین طول لوله قابل تغییر است و کلیه لوله‌های تحت عملیات حرارتی تحت فشار تست شده مطابق با استاندارد EN 10217-7 هستند.

طیف گسترده‌ای از اندازه و رده لوله‌های مانیسمان وماشین کاری لوله‌ها، این امکان را فراهم کرده است که پیشنهادهای سفارشی مقرون به صرفه را برای خاص‌ترین کاربردها ارائه داد. کالاهایی با کیفیت بالا که مطابق با نقشه مشتری یا مشخصات خاص، قابل اجرا شدن است.

عملیات ماشینکاری و پردازش مهزیار فولاد صنعت شامل برش به طول، ماشینکاری خارجی، ماشینکاری داخلی، ماشینکاری انتهای لوله و جوشکاری است.

لوله‌های فولادی شامل بسیاری از گریدهای اختصاصی با استحکام بالا، مقاومت بالا و سختی استثنایی و همچنین ماشین‌پذیری عالی و قابلیت جوشکاری است.

این محصول دارای استانداردهای اروپایی برای لوله‌های فولادی EN10294-1 و EN10297-1 و استانداردهای تحت پوشش خارج از اروپا شامل ASTM ،JIS و … است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهزیار فولاد صنعت

ورق استیل شرکت بازرگانی مهزیار فولاد صنعت تامین کننده انواع ورق استیل دکوراتیو و پانچ شده جهت مصارف ساختمانی و صنعتی ، ورق های استیل نسوز در ایران . به آلیاژی که پایه آن آهن است و کمتر از 2% کربن دارد استیل میگویند . ورق استیل ورقی با خاصیت فلز استیل است که دارای ویژگی های براقی ، زیبایی ، سطح صاف ، عدم خوردگی و زنگ زدگی است . تولید ورق استیل در ابعاد ، اندازه های مختلف و قطعات به صورت مربع و مستطیل صورت میگیرد و در نهایت به صورت رول و شیت عرضه میگردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]