اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980716411337236

اهمیت نرمش و ورزش کارمندان در محل کار

کد: 13980716411337236

http://bit.ly/2MjGbli

، تهران , (اخبار رسمی): در ادامه اطلاعاتی در مورد حرکات اصلاحی و ورزش ویژه کارمندان ارائه شده است.

اهمیت نرمش و ورزش کارمندان در محل کار
اهمیت نرمش و ورزش کارمندان در محل کار

این روزها بسیاری از کارها با استفاده از اینترنت انجام می‌شود و به همین دلیل هر روز بر تعداد شغل‌های پشت میز نشینی افزوده می‌شود. با توجه به اینکه این شغل‌ها سطح تحرک کارمندان را تا حد زیادی کاهش می‌دهند، به مرور زمان مشکلات جسمی و متعاقبا روحی به سراغ آنها می‌آید. به همین منظور حفظ تحرک و حداقل انجام برخی حرکات در طول روز می‌تواند به کاهش آسیب‌های جسمی این دسته از افراد کمک زیادی کند.

راهکارهای ورزش کارمندان و حفظ تحرک

اگرچه میزان تحرک در محل کار به شرایط کاری و سیاست‌های شرکت بستگی دارد اما اگر فرد کمی زرنگ باشد به راحتی می‌تواند کمی تحرک را در ساعات کاری خود بگنجاند و بدین ترتیب تناسب اندام در محل کار را نیز حفظ خواهد شد. اگر فرد با مترو یا اتوبوس به محل کار خود می‌رود کافیست کمی زودتر از مترو یا اتوبوس خارج شده و بقیه راه تا محل شرکت را پیاده طی کند.

همچنین اگر فرد با ماشین شخصی خود به محل کار می‌رود نیز کافیست ماشین خود را این بار در انتهای پارکینگ یا دو کوچه بالاتر پارک کند تا بدین صورت مجبور شود بخشی از مسیر را پیاده‌روی کند.

مشکلات پشت میز نشینی

براساس مطالعات انجام شده تقریبا علم پزشکی به یقین رسیده که پشت میز نشینی‌های طولانی مدت و عدم تحرک می‌تواند تا حد زیادی به سلامت کلی فرد لطمه وارد کند.

براساس پژوهش‌های انجام شده در این حوزه، درصد قابل توجهی از افرادی که به هر دلیل سبک زندگی کم تحرک یا بی‌تحرک داشته و یا در محل کار خود چندین ساعت از روز را به نشستن اختصاص می‌دهند به بیماری‌های جدی قلبی عروقی، سرطان و یا دیابت دچار می‌شوند.

فرد باید هر روز به سرکار برود، بنابراین این واقعیت را نمی‌توان تغییر داد. اما آیا باید با کار کردن سلامت خود را به خطر انداخت؟ پاسخ مسلما منفی است. وقتی هر روز چندین ساعت بر روی صندلی نشست و فشار مضاعفی به گردن، لگن، کمر، شانه‌ها، پاها و ستون فقرات وارد کرد، ایجاد مشکل می‌کند. به همین دلیل مهم است که حداقل لحظاتی بدن را از این وضعیت پرفشار خارج کرد تا سلامتی در درازمدت دچار مشکلات گاها جبران ناپذیر نشود.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد ورزش کارمندان می‌توانند به سایت مجله اینترنتی آرایشی، زیبایی و سلامت مو تن رو مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مو تن رو

مجموعه مو تن رو مرجعی معتبر، تخصصی و قابل اعتماد برای رفع نیاز و خرید اینترنتی شما هموطن والا مقام و تمام ایرانیان ذی شأن و شایسته است. مو تن رو با عزمی راسخ افتخار دارد با پشتوانه بیش از یک دهه فعالیت تخصصی در صنایع آرایشی و بهداشتی و با در نظر گرفتن شأن پر جلال مصرف کننده ی ایرانی با مدد پزشکان متخصص و کارشناسان کارآمد و خبره در حوزه سلامت و زیبایی ، با فروتنی بنا دارد شرایطی فراهم آورد تا دست رسی آسان مصرف کننده به برند های جهانی را آسان نموده و تمام دغدغه های ملت ایران را از اصالت کالا تا روش های درست مصرف و قیمت واقعی و مناسب را مرتفع سازد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان